AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • roste mensen schijnen wel wild in bed te zijn. Kifesh ?
    20120212-223344.jpg
     
    Ik zou het zo opnieuw doen, ik had ook je Facebook profiel kunnen posten.
    Ben je er trots op dat je onschuldige baby's bashed?
    Zoals ik eerder zei, hoe had je dan verwacht dat ik zou reageren?
    Zou je ook zo reageren moest het een kind van iemand anders zijn? Of gewoon uberhaupt iemand anders, maakt niet uit of het een kind is of niet?
     
    Zou je ook zo reageren moest het een kind van iemand anders zijn? Of gewoon uberhaupt iemand anders, maakt niet uit of het een kind is of niet?
    Tuurlijk niet. Dan is het gewoon je eigen schuld dat je foto's plaatst en kun je reacties verwachten want het is dbb :)
     
    Zou je ook zo reageren moest het een kind van iemand anders zijn? Of gewoon uberhaupt iemand anders, maakt niet uit of het een kind is of niet?
    Ja.
     
    Tuurlijk niet. Dan is het gewoon je eigen schuld dat je foto's plaatst en kun je reacties verwachten want het is dbb :)
    Bij zo een reactie kun je een tegenreactie verwachten, dat is het leven.
    Ik zal maar niet zeggen wat er irl gebeurd zou zijn.
    Nu sluit ik het voor mij hier af.
     
    Ik zou het zo opnieuw doen, ik had ook je Facebook profiel kunnen posten.
    Ben je er trots op dat je onschuldige baby's bashed?
    Zoals ik eerder zei, hoe had je dan verwacht dat ik zou reageren?
    Is dit nodig? Vind dit nu niet een bepaald goed verbeeld als super mod. Eerst berichten verwijderen en vervolgens blijven bashen. Had je nu echt verwacht dat niemand dat bericht op fb zou zien of had je er stiekem op gehoopt dat het het wederom een relletje zou veroorzaken zodat je je frustraties verder kunt uiten?

    Het is kut een opmerking over je kind maar je post foto's op een openbaar forum en je weet hoe men hier kan reageren.
     
    Is dit nodig? Vind dit nu niet een bepaald goed verbeeld als super mod. Eerst berichten verwijderen en vervolgens blijven bashen. Had je nu echt verwacht dat niemand dat bericht op fb zou zien of had je er stiekem op gehoopt dat het het wederom een relletje zou veroorzaken zodat je je frustraties verder kunt uiten?

    Het is kut een opmerking over je kind maar je post foto's op een openbaar forum en je weet hoe men hier kan reageren.
    Nog altijd niet zo erg als op baby's schelden.
    Ik zou het zo opnieuw doen.
     
    Zijn insta erbij zetten was dan weer onnodig, maar goed ik weet niet wat er vooraf is gegaan
     
    Bij zo een reactie kun je een tegenreactie verwachten, dat is het leven.
    Ik zal maar niet zeggen wat er irl gebeurd zou zijn.
    Nu sluit ik het voor mij hier af.
    Een onschuldig grapje over flaporen waarbij jij gelijk alles verwijderd en iemand beschuldigd op fb van belediging van je kind en hoe boos je wel niet bent. Lekker volwassen en mod waardig zeg.
     
    Back
    Naar boven