Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Toch is dit nog de inleiding van de inleiding. Ik hoefde vroeger als bioloog gelukkig geen les te geven, maar als ik terug was in NL gaf ik weleens een cursus biostatistiek, op dat gebied deed ik ook onderzoek. Als ik dan aan de studenten vroeg of ze wilden weten hoe het werkelijk zat haakten ze allemaal af, altijd lachen.
     
    de boel overgedragen aan de voorman , lekker thuis aan de koffie en dadelijk ff potje gamen
     
    de boel overgedragen aan de voorman , lekker thuis aan de koffie en dadelijk ff potje gamen
    Koffie
    a6155bc18be71c6a1093a04a7f045d20.gif
     
    Laat je ook weten hoe het smaakt?
    Smaak is prima, had mango :p

    Heb net rug gedaan met driekwart scoop. De beta alanine jeuk was bizar, had zelfs jeuk in m’n gooch.

    Zeer tevreden over de focus en werking.
     
    Smaak is prima, had mango :p

    Heb net rug gedaan met driekwart scoop. De beta alanine jeuk was bizar, had zelfs jeuk in m’n gooch.

    Zeer tevreden over de focus en werking.
    Met zoveel beta alanine geloof ik dat wel ja. Die pre van dorian yates (blood and guts) gaf mij ook bizar veel jeuk met 1 scoop dan
     
    Ik ga het gewoon vragen, zijn jullie uit elkaar?

    BB_ ik snap het, jullie zijn uit elkaar en om te voorkomen dat wij hier op gaan rellen doe je hier geen uitspraken over.
    Jammer, jullie leken goed bij elkaar te passen. In ieder geval leuk dat je weer terug bent :)
     
    • Love
    Waarderingen: BB_
    Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
     
    Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
    Gaat ons geen hol aan , dat gezegd mogelijk moeten we een inzameling actie houden voor een yab yum abbo voor BB
     
    Jammer, jullie leken goed bij elkaar te passen. In ieder geval leuk dat je weer terug bent :)
    Ik zou het bijna geloven.

    Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
    Ik kan wel een aantal aannemelijke dingen bedenken.
     
    Back
    Naar boven