MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maar zijn ze wel uit elkaar?
     
    Deel ze svp, ben wel benieuwd.
    1. Te aanhankelijk/kleverig/geen ruimte geven wanneer nodig
    2. Geen ruggengraat/geen tegengas kunnen geven/te lief/geen voet bij stuk houden
    3. Te emotioneel/gevoelig
    4. Geen uitdaging meer zijn/te snel te veel prijs geven.
    5. Slecht in bed en nergens mee kunnen compenseren
     
    Ik ga het gewoon vragen, zijn jullie uit elkaar?
    Nee hoor. Het gaat super. :heart: :)
    Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
    Ik heb 1 relatie gehad die uit is gegaan. Dus overdrijven is ook een vak.
     
    Laatst bewerkt:
    Haha mooi. Gelukkig heb ik eens ongelijk.

    Doe haar de groetjes van mij :eyebrow:
    Haha. Doe ik zeker. Ze kan jou nog wel waarderen hoor, je bent oprecht en hebt respect en normen en waarden. :thumbs: De naam Robin kan ik beter niet noemen.

    Ik wil hier geen rel mee initiëren, ik was eigenlijk terugkomen op het forum enkel voor inhoudelijke dingen, minder ouwehoeren en privé, maar daar ga ik alweer. :P
     
    Haha. Doe ik zeker. Ze kan jou nog wel waarderen hoor, je bent oprecht en hebt respect en normen en waarden. :thumbs: De naam Robin kan ik beter niet noemen.

    Ik wil hier geen rel mee initiëren, ik was eigenlijk terugkomen op het forum enkel voor inhoudelijke dingen, minder ouwehoeren en privé, maar daar ga ik alweer. :P

    Dat hou je niet lang vol BB.

    Maar ik snap de insteek.
     
    Is er nog een plekje voor mij vrij in jullie baf clubje? Of zijn er al genoeg slijmerige tongen aanwezig?
     
    Is er nog een plekje voor mij vrij in jullie baf clubje? Of zijn er al genoeg slijmerige tongen aanwezig?
    Jij en baffen? Oké... Wie is dit, wat heb je met Th0maz gedaan, en hoe krijgen we hem terug?

    Gewoon achteraan sluiten... zoals je vast wel vaker doet.
    Ah bah! Probeer jij nou gewoon een human centipede te maken?!
     
    Jij en baffen? Oké... Wie is dit, wat heb je met Th0maz gedaan, en hoe krijgen we hem terug?


    Ah bah! Probeer jij nou gewoon een human centipede te maken?!
    Als die ass van jou een beetje goed eruit ziet en voor een schappelijke prijs wil ik me best opofferen. Geen reden om jaloers te zijn.
     
    Is er nog een plekje voor mij vrij in jullie baf clubje? Of zijn er al genoeg slijmerige tongen aanwezig?
    Het is toch niet hetzelfde zonder jou. Trouwens wel benieuwd welke experimentele shit je tegenwoordig gebruikt om minder snel te verouderen. Ik ben daar zelf veel te schijterig voor namelijk. Maar er zijn inmiddels best wat peptides etc gevonden.

    Word je niet perse groot van maar wel jonger.
     
    Gisteren was ik de coronameuk hier zo beu dat ik de trein vanuit Oslo naar Fredrikstad heb gepakt. Hier in Oslo is alles op slot, maar daar niet. Eindelijk kleding en schoenen kunnen kopen (hou niet van online kleding kopen want 95% past niet fatsoenlijk). Daarna nog even naar de Griek geweest, mixed grill weggekaand en vier 0,6L bier. Alleen de geur al van zo'n restaurant (niet eens het eten maar de algemene horecageur), heerlijk. Je betaalt hier wel 11 euro voor zo'n 0,6L, maar daar ben ik inmiddels na 2 jaar wel aan gewend.
     
    Gisteren was ik de coronameuk hier zo beu dat ik de trein vanuit Oslo naar Fredrikstad heb gepakt. Hier in Oslo is alles op slot, maar daar niet. Eindelijk kleding en schoenen kunnen kopen (hou niet van online kleding kopen want 95% past niet fatsoenlijk). Daarna nog even naar de Griek geweest, mixed grill weggekaand en vier 0,6L bier. Alleen de geur al van zo'n restaurant (niet eens het eten maar de algemene horecageur), heerlijk. Je betaalt hier wel 11 euro voor zo'n 0,6L, maar daar ben ik inmiddels na 2 jaar wel aan gewend.
    zo duur is het hier straks ook als de horeca weer opengaat met al die schulden :p
     
    • Haha
    Waarderingen: Onit
    In Noorwegen maken mensen thuis vaak zelf hun alcohol heb ik wel eens gehoord van iemand die daar woonde.
     
    Gisteren was ik de coronameuk hier zo beu dat ik de trein vanuit Oslo naar Fredrikstad heb gepakt. Hier in Oslo is alles op slot, maar daar niet. Eindelijk kleding en schoenen kunnen kopen (hou niet van online kleding kopen want 95% past niet fatsoenlijk). Daarna nog even naar de Griek geweest, mixed grill weggekaand en vier 0,6L bier. Alleen de geur al van zo'n restaurant (niet eens het eten maar de algemene horecageur), heerlijk. Je betaalt hier wel 11 euro voor zo'n 0,6L, maar daar ben ik inmiddels na 2 jaar wel aan gewend.
    Fatsoenlijk bij de Griek dineren. Koude Mythos erbij.
    Me jelly.
     
    In Noorwegen maken mensen thuis vaak zelf hun alcohol heb ik wel eens gehoord van iemand die daar woonde.
    Mja hjemmebrent, maar dat is meer voor de oudere mensen die in niemandsland wonen hier in Noorwegen. In de steden gebeurt dat nauwelijks zo ver ik weet.
     
    Mja hjemmebrent, maar dat is meer voor de oudere mensen die in niemandsland wonen hier in Noorwegen. In de steden gebeurt dat nauwelijks zo ver ik weet.
    Die pakken toch vaak de boot naar Denemarken en zuipen zich klem om vervolgens weer gewoon in Noorwegen aan te komen?
     
    Back
    Naar boven