Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Zalig weertje vandaag.
Kappers mogen opnieuw sluiten.
Het leven is mooi.
 
Screenshot_20210324-174752.jpg


Heheuj week niet sporten 😭
 
Over welke een periode blijven die antilichamen dan sterk genoeg?
Geen idee. Ze hanteren 6 maanden dacht ik. Lijkt mij wel vreemd als je maar voor 6 maanden weerstand opbouwt na besmetting.
 
Geen idee. Ze hanteren 6 maanden dacht ik. Lijkt mij wel vreemd als je maar voor 6 maanden weerstand opbouwt na besmetting.
Hier zijn er dokters die 3 maanden zeggen en dan een andere 4 maanden.
Ah niemand weet het echt...
 
Nope, alleen constante nek en onderrug spierpijn
Hoe ben je er dan toegekomen om een test te laten doen, of was je eerst wel ziek?
 
Hoe ben je er dan toegekomen om een test te laten doen, of was je eerst wel ziek?
Nee m'n ma heeft corona (kwam ze gisteren achter) dus ben mezelf gelijk gaan testen
Maar die heeft het ook wel 10x zo erg te pakken
(Geen smaak, geen reuk, hoofdpijn etc)
Mijn klein beetje spierpijn valt dus reuze mee
 
Zodra je een snotneus hebt, wel even laten weten, dan is half DBB wel bereid wat boodschappen langs te brengen in ruil voor een knuffel.
Daarom dacht ik, ik deel even mijn positieve test uitslag zodat half DBB een verklaring heeft om niet te werken 😜
 
Daarom dacht ik, ik deel even mijn positieve test uitslag zodat half DBB een verklaring heeft om niet te werken 😜
Ik kom dagelijks met je in contact hier dus ik kan best ook een week in quarantaine gaan :D
 
Als dat zo zou werken dan mochten wij allemaal een heel jaar thuis zitten met Mr. Teststraat Steks himself :roflol:
Die draagt al sinds de 2de test een mondmasker als hij hier langs komt
 
Back
Naar boven