AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sanca Saxon pro tip: je bent deze berichten nog vergeten te verwijderen. Deze kunnen wellicht ook als ''bashen'' worden geïnterpreteerd. En waarom had je de convo gewoon niet verplaatst naar het Battle topic? Het begon net interessant te worden met mijn twee geliefde internetvrienden Patje en Bert.

    Bekijk bijlage 524557
    In dat afvoerputje van het forum staat al genoeg onzin.
     
    Wat heeft Sanca er nu weer mee temaken? Je weet best dat ik wat (2?) berichten heb gerapporteerd, die zijn gewoon verwijderd. That's it
    Hey, daar is mijn favoriete stalker weer. Ik heb het niet eens bij naam genoemd, maar toch voelt het zich geroepen om erop te reageren. Of praat ik toch tegen Patje? Ik dacht dat je niet verder ging met modder gooien?

    Nee hoor, alle latere berichten van mij, jou en Bert zijn ook verwijderd. En daarbij zit er ook nu een slotje op. Wie denk je dat dat gedaan heeft? En waarom wordt er dan geen slotje op het Battle topic geplaatst?
     
    Hey, daar is mijn favoriete stalker weer. Ik heb het niet eens bij naam genoemd, maar toch voelt het zich geroepen om erop te reageren. Of praat ik toch tegen Patje? Ik dacht dat je niet verder ging met modder gooien?

    Nee hoor, alle latere berichten van mij, jou en Bert zijn ook verwijderd. En daarbij zit er ook nu een slotje op. Wie denk je dat dat gedaan heeft? En waarom wordt er dan geen slotje op het Battle topic geplaatst?
    Ja, naar aanleiding van wat is dat dan geweest? Nogal onterecht he, als je Sanca Saxon daar dan de schuld van geeft

    Ja, heet ook Patricia. Behalve de naam zijn er 0,0 overeenkomsten tussen mij en die pat/kat/cringe/weet ik veel wat haar naam was.
     
    Ja, naar aanleiding van wat is dat dan geweest? Nogal onterecht he, als je Sanca Saxon daar dan de schuld van geeft

    Ja, heet ook Patricia. Behalve de naam zijn er 0,0 overeenkomsten tussen mij en die pat/kat/cringe/weet ik veel wat haar naam was.
    Het is onterecht, omdat het niet gebeurd is? Of het is onterecht omdat jij het zegt? Waarom voel jij je telkens geroepen om het voor iedereen op te nemen? En wat heeft ervoor gezorgd dat jij denkt te bepalen hoe of wat? Ik zie volgens mij geen rode blok met mod onder jouw naam staan. Of begin ik hier fucking kleurenblind te worden?

    Plus denk ik dat een Sanca prima voor zichzelf kan opkomen. Buiten het fucking feit dat niemand op jouw krakkemikkige heldendaden zit te wachten, heeft het ook nog eens weinig effect. Of zit je gewoon te slijmen bij de mods, zodat ze sneller je berichten kunnen verwijderen als jij ze toevallig niets vindt? :treuren: Net als je jezelf overal in probeert te mengen om internetvrienden te maken.

    Naja, het cringe gedeelte komt sowieso overeen.
     
    Weekje niet kunnen trainen maar ik mag zo weer. Blijf ik blessurevrij of zit ik zo weer in de lappenmand? Ik ben echt een brok ellende als het op sporten en blessureleed aankomt. 🤣🤣
     
    Brab0 : wedden dat jij halloween niet achterstevoren kunt typen?
     
    💪🏻💪🏻
     

    Bijlagen

    • B77FA81A-CC8C-4B6C-8E07-A4E3AD856C55.jpeg
      B77FA81A-CC8C-4B6C-8E07-A4E3AD856C55.jpeg
      91,6 KB · Weergaven: 76
    Back
    Naar boven