AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Na diverse zelfmoordpogingen en maanden bij de psycholoog te hebben gezeten, ben ik zo goed als helemaal af van mijn Quasimodo oog. BEDANKT JESUS CHRISTUS
     
    Gaat nog ff aanhouden, bij mij is het gelukkig weg, we zitten op de vijfde dag. Ik liep er echt bij als een kip, kon de armen wanneer ik gewoon rechtop stond maar in 1 houding houden, langs mijn zij gestrekt houden lukte niet, shirt uittrekken was een hel.
    Shirt uit trekken en jas aan doen gaat moeilijk ja. Morgen heb ik legday maar ben bang dat ik na legday de dag erna moeite heb met lopen en zitten op de toilet
     
    Is fissa
    20210424_152720.jpg


    Damn wat heb ik dit gemist.
     
    Krat triple karmeliet doet je goed
    Fijn weekend
     
    ouwe lulle partyyyy
    Ja best wel, maar heb wel echt genoten. Sterker nog, met deze ouwe lullen heb ik meer te bespreken gehad dan met mensen van mijn leeftijd (en die waren er ook).

    Gem leeftijd was rondt de 40.
    3 dj's, 50 man, onbeperkt eten en drinken (inc sterk), prijs €50 pp.

    Muziekstijl was (hard)trance, wel lekker up tempo. Iedereen kende elkaar, sfeer was top. Heel relaxed, iedereen heel vriendelijk. Heel vrijdenkend publiek ook. Qua middelen zat circa 1 op de 3 aan de m.

    Ik had echt een dikke praatkick vandaag en het viel mij op dat bijna de helft van het publiek hier ondernemend is. Veel dus met een eigen bedrijf en succesvol. Over corona werd niet echt gepraat, wat valt er immers nu ook nog te bespreken wat nieuw is?

    Mensen zijn er klaar mee, willen weer leven. Hebben een uitlaatklep nodig en dat was dit.

    Al bij al heb ik veel liever een feestje met vrijdenkende ouwe lullen die wat te vertellen hebben dan gehersenspoelde kneuzen van mijn leeftijd met nul inhoud.
     
    Ja best wel, maar heb wel echt genoten. Sterker nog, met deze ouwe lullen heb ik meer te bespreken gehad dan met mensen van mijn leeftijd (en die waren er ook).

    Gem leeftijd was rondt de 40.
    3 dj's, 50 man, onbeperkt eten en drinken (inc sterk), prijs €50 pp.

    Muziekstijl was (hard)trance, wel lekker up tempo. Iedereen kende elkaar, sfeer was top. Heel relaxed, iedereen heel vriendelijk. Heel vrijdenkend publiek ook. Qua middelen zat circa 1 op de 3 aan de m.

    Ik had echt een dikke praatkick vandaag en het viel mij op dat bijna de helft van het publiek hier ondernemend is. Veel dus met een eigen bedrijf en succesvol. Over corona werd niet echt gepraat, wat valt er immers nu ook nog te bespreken wat nieuw is?

    Mensen zijn er klaar mee, willen weer leven. Hebben een uitlaatklep nodig en dat was dit.

    Al bij al heb ik veel liever een feestje met vrijdenkende ouwe lullen die wat te vertellen hebben dan gehersenspoelde kneuzen van mijn leeftijd met nul inhoud.
    Hoe oud ben jij dan?

    Had er toevallig nog met een chick over toen we oudere mensen aan het partyen zagen bij Boiler room video's. Vonden toch beetje cringey uitzien. Net of je je ouders ziet met een midlife crisis o.i.d.
     
    Hoe oud ben jij dan?

    Had er toevallig nog met een chick over toen we oudere mensen aan het partyen zagen bij Boiler room video's. Vonden toch beetje cringey uitzien. Net of je je ouders ziet met een midlife crisis o.i.d.
    Begin 30 inmiddels, tijd gaat snel man.

    Ik snap wat je bedoelt, echter is t best ironisch aangezien mijn pa ook op t feestje was :roflol:. Voelt niet heel cringey, ik heb die ouwe van me nog meegenomen naar feesten als Mysteryland, Defqon, Q-Base, Dominator, Ground Zero, lol zelfs nog paar keer naar Thunderdome.

    Ik vind het wel iets moois hebben. Ouwe garde die geen fuck geven en gewoon doen waar ze zin in hebben.
     
    Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

    Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
    Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :roflol:
     
    Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

    Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
    Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :roflol:
    Krijg een run laat hem maar gaan laat hem maar gaan.
     
    Mijn dochter voelt zich ineens verantwoordelijk genoeg om alleen met haar broertje in de speeltuin te gaan spelen. Vanuit onze voortuin kan je ze nog redelijk zien.
    1D6890D0-05EE-47F5-BD69-86AA4EF2843D.jpeg
     
    Back
    Naar boven