Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja best wel, maar heb wel echt genoten. Sterker nog, met deze ouwe lullen heb ik meer te bespreken gehad dan met mensen van mijn leeftijd (en die waren er ook).

Gem leeftijd was rondt de 40.
3 dj's, 50 man, onbeperkt eten en drinken (inc sterk), prijs €50 pp.

Muziekstijl was (hard)trance, wel lekker up tempo. Iedereen kende elkaar, sfeer was top. Heel relaxed, iedereen heel vriendelijk. Heel vrijdenkend publiek ook. Qua middelen zat circa 1 op de 3 aan de m.

Ik had echt een dikke praatkick vandaag en het viel mij op dat bijna de helft van het publiek hier ondernemend is. Veel dus met een eigen bedrijf en succesvol. Over corona werd niet echt gepraat, wat valt er immers nu ook nog te bespreken wat nieuw is?

Mensen zijn er klaar mee, willen weer leven. Hebben een uitlaatklep nodig en dat was dit.

Al bij al heb ik veel liever een feestje met vrijdenkende ouwe lullen die wat te vertellen hebben dan gehersenspoelde kneuzen van mijn leeftijd met nul inhoud.
Oudjes gaan altijd helemaal los op de hard trance. Denk dat de gemiddelde leeftijd op trance feesten ook wel rond de 40 ligt, op comerciele zoals ASOT na misschien. Dikke muziek wel.
 
Quarantaine gaat lekker.
Die thuisquarantaine is allang al weer voorbij voor mijn dochter en na een positieve test van zaterdag dacht ik vandaag weer aan de slag te kunnen. Mijn toegangspas kan alleen maar weer vrijgegeven worden na overleg met de arbodienst, maar die zijn vandaag en morgen gesloten, dus ik ga woensdag maar weer eens bellen. :loony:
 
Puntje pep en je bent er weer.
Ik had net om 09:00 rijles :roflol:.

Doet me denken aan mijn 1e motorrijles, toen had ik doorgehaald aan de mdma. Wat een feest was dat toen. De enige les die ik toen had geleerd is dat lessen op de m een heel slecht idee is. Dat ze het niet doorhadden verbaasd mij nog steeds. :roflol:
 
Ik had net om 09:00 rijles :roflol:.

Doet me denken aan mijn 1e motorrijles, toen had ik doorgehaald aan de mdma. Wat een feest was dat toen. De enige les die ik toen had geleerd is dat lessen op de m een heel slecht idee is. Dat ze het niet doorhadden verbaasd mij nog steeds. :roflol:
Heerlijk man beetje zweven nog op de motor.
 
Ik had net om 09:00 rijles :roflol:.

Doet me denken aan mijn 1e motorrijles, toen had ik doorgehaald aan de mdma. Wat een feest was dat toen. De enige les die ik toen had geleerd is dat lessen op de m een heel slecht idee is. Dat ze het niet doorhadden verbaasd mij nog steeds. :roflol:
Stoer man, een machine opereren die de potentie heeft jou of iemand anders ernstig te verwonden of doden, onder invloed van drugs en zonder enige ervaring.

Applaus. :clap:
 
Gelukkig is er alle ruimte op de IC en in het ziekenhuis.
Daar lag onze ideale schoonzoon toch afgelopen weekend nog, na het slikken van verkeerde pilletjes op een schijt-aan-corona-feest? :clap:
 
Stoer man, een machine opereren die de potentie heeft jou of iemand anders ernstig te verwonden of doden, onder invloed van drugs en zonder enige ervaring.

Applaus. :clap:
Zoals ik al zei was het stom, heeft niks te maken met stoerheid. Had een feestje en was vergeten dat ik moest lessen de dag erna. Het is niet dat ik expres M ging nemen omdat ik wist dat ik een rijles had. De tijd tussen lessen en laatste inname was zeker een uur of 10, veel te kort natuurlijk maar niet een uurtje ervoor ofzo. Dit was trouwens 13 jaar geleden.

Niet zo huilen.
 
Gras weer gemaaid
20210426_114812.jpg
 
Ik had net om 09:00 rijles :roflol:.

Doet me denken aan mijn 1e motorrijles, toen had ik doorgehaald aan de mdma. Wat een feest was dat toen. De enige les die ik toen had geleerd is dat lessen op de m een heel slecht idee is. Dat ze het niet doorhadden verbaasd mij nog steeds. :roflol:
Zo’n geintje kan ook gevolgen hebben voor je motorrijbewijs.
 
Zo’n geintje kan ook gevolgen hebben voor je motorrijbewijs hebben.
Volgens mij lezen jullie het verkeerd.

Ik ben nu helemaal niet onder invloed. Ik ben alleen brak door slaap tekort en veel teveel alcohol. Ik heb van zaterdagmiddag tot zondag wat gebruikt. Meer dan 30 uur geleden. Ik heb tot zondagochtend gezopen, meer dan 24 uur geleden. Ik ben dus nuchter.
 
Back
Naar boven