AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zal haar vragen dat ze in haar testament zet op voorwaarde dat je geen mod meer mag zijn
    Waar mag ik tekenen?
    Voor €65k doe ik het ook al.
    Voor €6500 waarschijnlijk ook :D
     
    121DC6E0-09C1-41AC-B89D-E911E33F1697.jpeg
     
    In het kader van veiligheid train in nu gewoon binnen :trollface:
     
    Een oud, ziek vrouwtje heeft mij gevonden op Facebook en mij persoonlijk uitgekozen om voor haar puppy te zorgen, bij de puppy krijg ik dan ook €650000, er zijn nog goede mensen op de wereld.
    Bedoel je niet poesje ipv puppy?
     

    :roflol:
    Deze verhalen zijn zo prachtig
     
    Ik ga een TOPWEEKEND tegemoet! 😍
    Ik ga dit weekend een terraske doen, wel maximum met 4 met een mondmasker aan. Tenzij er nog mensen meewillen? Dan kunnen we naast het terras met 10 man op de grond gaan zitten, zonder mondmasker. Als we dan willen en goesting hebben kunnen we bootje varen, maar dan moeten we nog volk bijzoeken want dat mag met 16, maar wel apart in groepjes gaan want we mogen maximum met 10 naar het bootje stappen. Als we dan terug zijn van de boottocht, kunnen we terug met 4 op het terras gaan zitten tot 22 uur om de horeca te steunen.
    Als we dan van het terras moeten, kunnen we nog wel wat rondlopen in 't stad met 10 man terug, maar wel maar tot 0:00 want om 0:01 moeten we terug opsplitsen in groepjes van 3. MAAAAR, we kunnen dan wel in onzen hof een feestje gaan doen, want da mag met 10, hoe zalig is dat!!
    Als we naar huis gaan voor 5 uur van 't feestje, moeten we wel maximum terug met 3, tenzij dat na 5 uur is, dan kan heel den hoop tegelijk vertrekken. Als ge nu wel, en dat versta ik maar al te goed, door het huis moet van de tuin tot op 't straat, das maximum per 1 dat ge door het huis moogt. Dat is een duidelijke regel en tenminste coronaproof. Ik heb er ZIN in. Dank u om de regels nu eindelijk eens duidelijk te maken... nu zit er tenminste een lijn in. 😁
     
    Back
    Naar boven