MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20210521-144946.jpg

Wat is dit haha
 
Het is helaas nog steeds die broscience die regeert in bodybuilding. Ik doe het en het werkt voor mij dus ja

Het is niet goed wanneer je knie pijn doet tijdens het squatten en het is ook niet goed om dat te 'verhelpen' met knee wraps. Knee wraps die overigens, if anything, quadactivatie juist verminderen omdat ze een deel van de functie van de quad tijdens de squat wegnemen, net zoals een slingshot een deel van de chestactivatie weghaalt bij een bench press. Daarnaast neemt het veelvuldig dragen van wraps ook een deel van de stabiliteit weg in de knie. Ik heb daar nog wat studies over, maar die zal ik dan niet posten want dat telt niet.
Wie zegt mij dat jouw kniepijn niet veroorzaakt wordt door juist het vele dragen van knee wraps? Misschien maskeren die wraps de pijn en daarmee het probleem wel.

Als je knieën pijn doen tijdens het squatten moet je misschien eens naar je techniek kijken of eens naar de huisarts gaan. (Wellicht heb je dat al gedaan.)

Dus: fijn voor jou dat jij het prettig vindt om ze te dragen, helemaal prima. Er zijn bepaalde redenen waarom je knee wraps zou kunnen dragen. Blessurepreventie is er daar niet één van.
Broscience of niet. In sommige gevallen verschilt de praktijk wel eens van de theorie. Dat is ook de reden dat bodybuilders zaken anders doen, het doel is immers een zo goed mogelijk fysiek krijgen. En soms leert praktische ervaring dat de theorie niet werkt in de praktijk. En het is duidelijk dat een zo goed mogelijk fysiek krijgen niet jouw tak van sport is, dat is namelijk zoveel mogelijk gewicht verplaatsen. Als het dragen van kneewraps mij en talloze andere bodybuilders helpt om kniepijn te voorkomen ben jij niet diegene die bepaalt dat dit niet zo is.
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20210521-145634.jpg

Dit is wel mijn favoriet. Waarom heeft nog nooit iemand dit genoemd op dit forum? Blijkbaar is fit worden zo makkelijk...
 
"Loop vaker langs het groenteschap"

Heeft dat meer gezondheidsvoordelen dan het visvak?

Moet dat niet zijn:
Loop vaker naar de snackbar? (Ipv de auto)
 
Bekijk bijlage 528314

Deze is ook geniaal:
Bekijk bijlage 528315
Sinds ik (staand) boeken lees maak ik de gains van m'n leven.
Zolang je dat boek moet vasthouden heb je je handen niet vrij om te eten, ofzo?

Grote letter-uitgave van Oorlog en Vrede kan je wel serieus mee trainen.

Deze overheidscampagne verdient een eigen topic, hier kan je pagina's over doorgaan.
 
Wat mijn dag goed maakt:
  • Bijna weekend na een drukke week;
  • Laatste dag minicut;
  • Morgen verjaardag broer en cheat;
  • Zo lekker trainen;
  • Nieuwe supply binnen en maandag start m'n blast en bulk. :grinny:
 
Wat mijn dag goed maakt:
  • Bijna weekend na een drukke week;
  • Laatste dag minicut;
  • Morgen verjaardag broer en cheat;
  • Zo lekker trainen;
  • Nieuwe supply binnen en maandag start m'n blast en bulk. :grinny:
streef punt voor je blast ?
 
streef punt voor je blast ?
Ik heb niet een heel hard getal of iets in m'n hoofd, maar uitgangspunt is gewoon hard trainen en goed eten en er elke week wat massa opknallen. Als ik niet meer aankom kcal ophogen (in het weekend wat losser met eten) en 6x per week blijven trainen, wat ik afgelopen maanden/jaren ook al deed.
 
Ik heb niet een heel hard getal of iets in m'n hoofd, maar uitgangspunt is gewoon hard trainen en goed eten en er elke week wat massa opknallen. Als ik niet meer aankom kcal ophogen (in het weekend wat losser met eten) en 6x per week blijven trainen, wat ik afgelopen maanden/jaren ook al deed.
go for it ^^
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Als je tijdens een rep de barbell uit iemands handen trapt zou ik eens laten checken hoeveel chromosomen je hebt, dan spoor je echt niet.
Hij heeft geluk dat die gast zo verbaasd is dat hij er niet meteen bovenop klapt. Wat een mongool. Het is dat hij zo verbaasd is dat hij niet meteen reageert, denk dat er heel wat mensen zijn die bij zo'n achterlijke actie ook gewoon meteen uithalen. En als die goed raak is gaat ook hij gewoon liggen. Ik denk trouwens dat hij hem ook verdiend heeft trouwens

Ik snap trouwens niet waarom hij er nou uitgegooid wordt? You are ego lifting? Hij tilt de barbell toch op of wat?
 
Hij heeft geluk dat die gast zo verbaasd is dat hij er niet meteen bovenop klapt. Wat een mongool. Het is dat hij zo verbaasd is dat hij niet meteen reageert, denk dat er heel wat mensen zijn die bij zo'n achterlijke actie ook gewoon meteen uithalen. En als die goed raak is gaat ook hij gewoon liggen. Ik denk trouwens dat hij hem ook verdiend heeft trouwens

Ik snap trouwens niet waarom hij er nou uitgegooid wordt? You are ego lifting? Hij tilt de barbell toch op of wat?
Waarschijnlijk zwaar butthurt omdat die gozer staat te reppen met zijn max.
 

zelfde gym, filmpje is een paar maanden ouder

zelfde lifter ook zie ik, lol
 

zelfde gym, filmpje is een paar maanden ouder

zelfde lifter ook zie ik, lol
Ah, Fransen, of Franstalige Belgen, dat verklaart een hoop.
 
Back
Naar boven