XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De spierpijn in m'n benen van de tren gisteren voelt goed. M'n hamstring kan geen ruk meer.
     
    Dumbell flyes is echt de grootste poep oefening ooit
    Ach bij mij was er iemand die iedereen vertelde hoe goede bicep oefening bankdrukken wel niet was :dunno:

    Dumbbell flyes is een perfecte oefening, maar je moet hem niet misbruiken. Tuurlijk als je met veel te zware DB’s aan het begin van je training 6 rep sets ermee gaat doen is het kut. Maar als je tegen het einde van de training met 10 of 12 kg dumbbells de boel ff lekker uitstrekt in perfecte form is er geen betere oefening.
     
    @3.48 als een zevenvoudig Mr. Olympia het zegt moet het wel waar zijn.
     
    Ben het met veel dingen hier oneens, als je het verschil tussen kritiek wat je naast je neer kan leggen en kritiek waar je wat aan hebt niet weet dan zal je nooit progessie boeken, of dat nou op de werkvloer, de sportschool of elders is. Ik heb liever dat je kritiek hebt en mij corrigeert in plaats van uitlacht omdat ik een oefening verkeerd uitvoer. Jij stond ook ooit in mijn schoenen toch.
     
    En heb je ergens pijnklachten tijdens het benchen, probeer het dan in een smith machine icm een slingshot.
     
    Taille van 78.5cm
     
    @3.48 als een zevenvoudig Mr. Olympia het zegt moet het wel waar zijn.
    “Het maakt niet uit wat Arnold deed voor chest, hij groeit toch wel” - DBB, 2021

    Met andere woorden: ik kan de oefening zelf voor geen meter uitvoeren, ik heb een kut chest, dus ik ondermijn Arnold z’n dumbbell fly.
     
    Volgens het gros van de DBBers kan je dus beter aan een zwerver om advies vragen hoe je rijk moet worden dan aan een multimiljonair.
     
    Volgens het gros van de DBBers kan je dus beter aan een zwerver om advies vragen hoe je rijk moet worden dan aan een multimiljonair.
    Ik vind Flyes een prima oefening.

    Het punt is gewoon dat veel grote gasten in de gym niet per se over de juiste kennis beschikken. Ik luister naar wat iemand inhoudelijk te zeggen heeft en of dat hout snijdt, iemands fysiek staat daar redelijk los van. Of iemand moet een echt goeie fysiek hebben dankzij jarenlange naturel trainen, dan weet je gewoon dat alles op orde moet zijn.
     
    Laatst bewerkt:
    Volgens het gros van de DBBers kan je dus beter aan een zwerver om advies vragen hoe je rijk moet worden dan aan een multimiljonair.
    Dan is nog de vraag, heeft de multi miljonair het geld gekregen van papa en mama. Niet zelf verdiend en er dus ook geen verstand van.

    Misschien was de zwerver wel multi miljonair en is die alles verloren en weet die heel goed hoe je bepaalde fouten niet moet maken.
     
    Dan is nog de vraag, heeft de multi miljonair het geld gekregen van papa en mama. Niet zelf verdiend en er dus ook geen verstand van.

    Misschien was de zwerver wel multi miljonair en is die alles verloren en weet die heel goed hoe je bepaalde fouten niet moet maken.
    Deze shit diep
     
    Ik vind Flyes een prima oefening.

    Het punt is gewoon dat veel grote gasten in de gym niet per over de juiste kennis beschikken. Ik luister naar wat iemand inhoudelijk te zeggen heeft en of dat hout snijdt, iemands fysiek staat daar redelijk los van. Of iemand moet een echt goeie fysiek hebben dankzij jarenlange naturel trainen, dan weet je gewoon dat alles op orde moet zijn.
    Flyes is ook niet per se het probleem.

    Je kan met elke oefening je lichaam permanent verneuken als je hem maar lang genoeg verkeerd blijft uitvoeren.

    De reden waarom velen bij incline geen pijn meer voelen is trouwens omdat je schouders dan externe rotatie hebben. Daarnaast wordt de massa ook anders over je lichaam verdeelt (ipv van alleen over je schouderbladen) waardoor de druk/stress ook minder wordt op de rotator cuff. In mijn optiek is incline bench een betere/veiligere oefening dan flat bench. Bij velen loopt bovenkant borst ook achter.

    Wees zuinig op je schouders.
     
    Dumbbell flyes is een perfecte oefening, maar je moet hem niet misbruiken. Tuurlijk als je met veel te zware DB’s aan het begin van je training 6 rep sets ermee gaat doen is het kut. Maar als je tegen het einde van de training met 10 of 12 kg dumbbells de boel ff lekker uitstrekt in perfecte form is er geen betere oefening.
    Ik zou eerder een cable flye doen of een weerstandsband aan de dumbells flye toevoegen
     
    Volgens het gros van de DBBers kan je dus beter aan een zwerver om advies vragen hoe je rijk moet worden dan aan een multimiljonair.
    Voorheen was die zwerver...........tja keuzes! :dunno:
    zie bericht Furryx94 :)
     
    Laatst bewerkt:
    Volgens het gros van de DBBers kan je dus beter aan een zwerver om advies vragen hoe je rijk moet worden dan aan een multimiljonair.
    Neen, in de gym waar ik train zitten meer mensen als RonnReeves waar ik dus eerder advies aan zou vragen dan bijvoorbeeld th0maz, het advies wat Thomas mij zou geven heb ik vrij weinig aan omdat het niet aansluit op wat ik doe. Het zou toch raar zijn als je dingen aanneemt van iemand die kuurt terwijl jij het zelf niet doet.
     
    Laatst bewerkt:
    Neen, in de gym waar ik train zitten meer mensen als RonnReeves waar ik dus eerder advies aan zou vragen dan bijvoorbeeld th0maz, het advies wat Thomas mij zou geven heb ik vrij weinig aan omdat het niet aansluit op wat ik doe. Het zou toch raar zijn als je dingen aanneemt van iemand die kuurt terwijl jij het zelf niet doet.
    Dats wel een beetje kortzichtig.
     
    Dats wel een beetje kortzichtig.
    Ja dat kan wel zo zijn, maar stel als ik Thomas zou vragen hoe ik net zo grote guns kan krijgen als hij, dan is er toch een fundamenteel verschil in hoe wij kijken naar deze kwestie, hij zou mij kunnen zeggen dat het mij nooit zou lukken als natty.
     
    Back
    Naar boven