MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Max Verstappen die GP Monaco wint en nu 1e, dus boven Hamilton, staat :cool:
    Ach leuk voor hem dat hij heeft gewonnen. Let maar op hij wordt geen wereldkampioen dit jaar, en dat gun ik al die achterlijke max 'fans' (buiten de harde kern) van harte :D:D
     
    Dan had ie een boek gebaseerd op ervaring en broscience kunnen schrijven, verkoopt waarschijnlijk beter dan een wetenschappelijk onderbouwd boek.
    funny cuz its true
     
    Ach leuk voor hem dat hij heeft gewonnen. Let maar op hij wordt geen wereldkampioen dit jaar, en dat gun ik al die achterlijke max 'fans' (buiten de harde kern) van harte :D:D
    Oke dankje
     
    ik hoop dat eurovisie hier wel de lijn trekt
     
    Heb je een idee hoe het komt die kniepijn? Is dat bijvoorbeeld alleen als je een periode zwaar squat of wanneer je veel volume draait, of zowel bij hoge/lage intensiteit en volume?

    Ik heb zelf nooit last van kniepijn, op 1 intensieve periode na. Toen deed ik dagelijkse max squat. Mij was al van te voren bekend dat mijn knieën pijn zouden (kunnen) gaan doen. Heb mij er doorheen gesquat. Als ik het mij goed herinner duurde dit ongeveer een dag of 20. Kan het zoiets zijn of is het iets anders denk c.q. weet je?
    Mijn kniepijn begon ooit toen ik zwaarder ging squatten dan 180 kg. Toen ik daar zo in de gym over sprak raadde iemand mij kneewraps aan. Met kneewraps ging het een stuk beter gelukkig.

    Later heeft mijn fysio (DieNase) me eens erop gewezen wat de nadelige effecten kunnen zijn van kneewraps en mij sleeves aangeraden. Aangezien mijn kuitomtrek 10 cm dikker is dat mijn knieomtrek heb ik helaas nooit sleeves kunnen vinden die ik aan krijg. Daarom hou ik het maar bij kneewraps.
     
    Fijne avond gehad met mijn zus. Chinees afgehaald, wij wat tipsy, Monopoly gespeeld en haar oudste zoon zoop mijn fles sake leeg :roflol:. Eindelijk nog eens allen samen de dingen los laten en - voor zover mogelijk - happy times.
     
    Back
    Naar boven