Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Verheug me op chestday vanavond. Lekker bankdrukken weer
     
    Plateholder binnen 💪🏻
     

    Bijlagen

    • 6B8F9E41-50E3-4762-88E4-591F7A5B5F2E.jpeg
      6B8F9E41-50E3-4762-88E4-591F7A5B5F2E.jpeg
      254,1 KB · Weergaven: 52
    Eindelijk weer een goede Indonesische toko gevonden. Een klein kwartiertje lopen bij het zwembad vandaan, dus voortaan ga ik op donderdagmiddag een half uurtje wandelen als mijn dochter zwemles heeft.
     
    Hond is een schrokkerd en gaf een rare gil. Je weet gelijk of er iets is. Had zich in bot verslikt en liep te stikken. Heimlich toegepast mocht niet baten, alleen paar ruften. Toen met handschoenen bek opengetrokken en met een tang stuk bot uit de keel getrokken. Voor elkaar.
     
    Hond is een schrokkerd en gaf een rare gil. Je weet gelijk of er iets is. Had zich in bot verslikt en liep te stikken. Heimlich toegepast mocht niet baten, alleen paar ruften. Toen met handschoenen bek opengetrokken en met een tang stuk bot uit de keel getrokken. Voor elkaar.
    1622743139371.png

    wat een lieverd hé? zo dankbaar :D
     
    Hond is een schrokkerd en gaf een rare gil. Je weet gelijk of er iets is. Had zich in bot verslikt en liep te stikken. Heimlich toegepast mocht niet baten, alleen paar ruften. Toen met handschoenen bek opengetrokken en met een tang stuk bot uit de keel getrokken. Voor elkaar.
    Daarom je beste vriend nooit alleen laten met een goed bot
    (het zijn net kinderen, alleen dan ook nog gehoorzaam en zindelijk in minder dan 6 weken, en je vrouw behoud haar figuur :D)
     
    Toch nog lekker weer hier! En mijn powermeter voor op de fiets wordt morgen of zaterdag gemonteerd geleverd.
    En de spierpijn van de heropende gym is ook nog over. Lekker! Bijna weekend 👌
     
    Toch nog lekker weer hier! En mijn powermeter voor op de fiets wordt morgen of zaterdag gemonteerd geleverd.
    En de spierpijn van de heropende gym is ook nog over. Lekker! Bijna weekend 👌
    Fietsen zal nooit meer hetzelfde zijn.
    Vandaag op de gewone fiets naar het werk geweest, maar lijkt wel alsof iedereen een elektrische fiets heeft :dunno:
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Back
    Naar boven