Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je bent nog een jochie en luister aub niet naar Thomas als je lang wil leven en goed met vrouwen wil zijn.
    Klopt, wellicht moet ik maar ook net als een wanhopige creep mongool willekeurige vrouwen complimenten geven. Wij hebben allemaal kunnen aanschouwen hoe goed dat voor jou uitpakte.
     
    • Haha
    Waarderingen: MDC
    Klopt, wellicht moet ik maar ook net als een wanhopige creep mongool willekeurige vrouwen complimenten geven. Wij hebben allemaal kunnen aanschouwen hoe goed dat voor jou uitpakte.
    Jij zou best wel eens wat aardiger kunnen doen en af en toe iemand een hart onder de riem steken.😌
     
    Jij zou best wel eens wat aardiger kunnen doen en af en toe iemand een hart onder de riem steken.😌
    Ik zal iets anders bij erin steken blubber twink. Dat wilde je toch zo graag. Als je de volgende keer met echte money komt kunnen we erover praten. Ik doe niet aan de zachtaardige homofiele houdgrepen. Het is alles of niets.
     
    Respect hoor!

    Voor iemand die jouw weg heeft bewandeld zullen er toch wel bedrijven en mensen zijn die een duaal traject mogelijk kunnen en willen maken?

    Welke opleiding doe je?
    Ondernemerschap & Retail Management dus kan in principe alle kanten op
    Zoveel keuze :roflol:
     
    Heeft de neiging achter hazen aan te rennen. Of paarden stront op te vreten als je afgeleid bent.
    is mijn hond fataal geworden idd, je bent altijd te laat, beter aangelijnd houden dan maar
     
    Ik word nu gepijpt.
    Voor €150?

    Screenshot_20210610-200331_Chrome.jpg
     
    Zojuist een Xbox Series X besteld. Good times.

    Nu op voorraad :D
     
    Ik snap wel waarom men roeien zo luchtig neemt, ze gebruiken hun core niet, wanneer je core niet kapot is na afloop doe je het niet goed. De meeste kracht komt echter vanuit je benen. Vond het wel een geslaagd ritje, dit gaan we vaker doen.
     
    Ik snap wel waarom men roeien zo luchtig neemt, ze gebruiken hun core niet, als je core niet helemaal kapot is doe je het niet goed. De meeste kracht komen vanuit je benen. Vond het wel een geslaagd ritje, dit gaan we vaker doen.
    core = benen ofwat
     
    Back
    Naar boven