XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik leef en train volgens de Thomas filosofie, fuck simps en fuck die zwakke lelijke kk Belg chrash.
     
    Ik leef en train volgens de Thomas filosofie, fuck simps en fuck die zwakke lelijke kk Belg chrash.
    Nu heb ik th0maz nog nooit op schelden met dergelijke ziektes kunnen betrappen, maar ik ben dan ook niet zo'n fan en volger als jij.

    Bovendien is hij niet zo laf om chrash niet te mentionnen.

    De zelfhaat druipt uit je post, wees eens lief voor jezelf.
     
    Nu heb ik th0maz nog nooit op schelden met dergelijke ziektes kunnen betrappen, maar ik ben dan ook niet zo'n fan en volger als jij.

    Bovendien is hij niet zo laf om chrash niet te mentionnen.

    De zelfhaat druipt uit je post, wees eens lief voor jezelf.
    Bewijs maar dat ik een ziekte bedoelde, kk = kakelend kippetje. Jij kan in mijn hoofd kijken?
     
    aQeqlekR_700w_0.jpg
     
    Mijn droom is om de natty versie van mijn grote voorbeeld Thomas te worden en iedereen die dit diskrediet is een kakelend kippetje doei.
     
    Mijn droom is om de natty versie van mijn grote voorbeeld Thomas te worden en iedereen die dit diskrediet is een kakelend kippetje doei.
    Heb je al zijn poster met handtekening boven je bed hangen?
     
    Momenteel leef ik om je een strafpunt te geven.
    Jezus wat een onzin, ik roep al jaren klote kut om mijzelf dat aan te leren ipv dat andere, dit is echt niet strafpunt waardig.
     
    Jezus wat een onzin, ik roep al jaren klote kut om mijzelf dat aan te leren ipv dat andere, dit is echt niet strafpunt waardig.
    Niet zeveren op een maandagmorgen, aub.
     
    Back
    Naar boven