MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.

Wat een fucking nicht. Tot volgende week.
Accurate.
 
Ik denk dat ze in België deze groep op pad hebben gestuurd om Jurgen te zoeken. De crème de la crème van het Belgisch leger.
Wijkt srs er niet zo ver van af bij de kadetten
(Werk(stage) er zelf ook huehue)
 
Beste RLT,

Was dit de beste foto die jullie konden vinden? :roflol:


1624269333387.png
 
Wat kan ze dan? Een vrouw die niet kan koken is wel een afknapper imo. Gaat niks boven een goed gemaakte meal na de gym of een dag werk. Smaakt altijd beter als iemand anders het maakt.
Als narcist zou het toch leuker zijn dat je zelf iets lekker maakt en ermee kan pochen.
Of bejubeld worden door je mede tafelgenoten over hoe lekker jouw kip met rijst en broccoli wel niet is.
 
Leuk dat hele inclusie geleuter, maar dit is gewoon straight up competitievervalsing.
Het erge is ook nog dat ze in de prognoses voor de OS op een medaille staat (zilver of brons) terwijl ze bij de mannen nauwelijks regionale top haalde.
En mede atleten die hier kritiek op hebben worden gezien als transfoob of whatever.
Je zou maar al jarenlang trainen voor een potentiële medaille op de OS en dan komt er een dude langs die zich laat ombouwen om jouw medaille af te pakken
 
Back
Naar boven