AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sanca is trots op zijn lichaam, showt het regelmatig, dat is confidence, kerel komt totaal niet onzeker over op mij. Wilde dat nog ff kwijt. Gr
    Iedereen die me kent weet dat ik overconfident ben, lol.
    Ik had deze nog bewaard vandaag.

    20210625_141602.jpg
     
    Je hebt niets om confident over te zijn kan ik je vertellen maar I rest my case:roflol:
     
    Je hebt niets om confident over te zijn kan ik je vertellen maar I rest my case:roflol:
    Mijn vriendin vraagt juist waarom ik zo moest lachen, wat een "kerel" ben je ook, je wordt echt lachwekkend.
    Rest nu uwe case maar maar ga dat liever ergens anders doen.
     
    Ik voel mij hier wel op mijn plek eigenlijk, ik hou een beetje de balans met een zwakbegaafte 'super mod' :roflol:
     
    Ik voel mij hier wel op mijn plek eigenlijk, ik hou een beetje de balans met een zwakbegaafte 'super mod' :roflol:
    Je zult vast je portie aandacht al wel gehad hebben om de avond door te komen.
     
    Ik moet dus 19:00 beginnen volgens het rooster, vroeg ik net aan leidinggevende van, hoelaat komt de eerste vrachtwagen? Waarop hij zei 21:10. dus ik verdien 2 uurtjes gratis geld
     
    Ik moet dus 19:00 beginnen volgens het rooster, vroeg ik net aan leidinggevende van, hoelaat komt de eerste vrachtwagen? Waarop hij zei 21:10. dus ik verdien 2 uurtjes gratis geld
    Je bent daar aanwezig dus het kost je tijd, niks is gratis.
     
    Heerlijk dat vrijdag gevoel!
    O, wacht morgen heb ik dienst.

    @mods kan dit bericht verplaatst worden?
     
    • Sad
    Waarderingen: vntl
    Back
    Naar boven