AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik dacht ergens gelezen te hebben met Aline, dus nog steeds. Of is er geknipperlicht in de tussentijd?

    BB_ graag een update van je relatiestatus. :)
    Ik dacht zoiets vernomen te hebben.
     
    De inboedel voor de kleine wordt steeds completer. Maargoed dat corona mij niet zoveel sociaals heeft laten doen.
    20210803_092842.jpg


    Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.

    Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.

    Aanrader!
     
    Laatst bewerkt:
    Bekijk bijlage 534579

    Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.

    Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.

    Aanrader!
    Bruh. Ik was al trots op het moment dat ik voor 2 auto's kinderstoelen + base en een maxi cosi heb gefixt.
     
    Bekijk bijlage 534579

    Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.

    Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.

    Aanrader!
    De tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.
     
    weerstand zit niet in een potje, borst is de beste optie natuurlijk, soms gaat het niet anderssss :zuip::zuip::zuip:
     
    Laatst bewerkt:
    De tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.
    Dats niet helemaal waar.

    Want als alleen de vrouw steeds moet voeden, waardoor ze uiteindelijk moeilijk chagrijnig wordt, dan kost het mij veel meer moeite dan af en toe op een knopje te drukken en zelf te voeden. We gebruiken em voornamelijk 's nachts en vroeg in de ochtend.

    Overige tijden gewoon borstvoeding/kolven.
     
    Dats niet helemaal waar.

    Want als alleen de vrouw steeds moet voeden, waardoor ze uiteindelijk moeilijk chagrijnig wordt, dan kost het mij veel meer moeite dan af en toe op een knopje te drukken en zelf te voeden. We gebruiken em voornamelijk 's nachts en vroeg in de ochtend.

    Overige tijden gewoon borstvoeding/kolven.
    Borstvoeding was ideaal. Ook voor mijn vrouw. Ze was daarmee ook snel weer de extra kilo’s kwijt, goed voor het kind en in de nacht is het ‘aankoppelen’ en verder slapen.
     
    Bekijk bijlage 534579

    Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.

    Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.

    Aanrader!
    Een hoog My First Nespresso gehalte.

    Pas maar op, straks geeft de kleine nu al de voorkeur aan plastic tieten.
     
    Borstvoeding was ideaal. Ook voor mijn vrouw. Ze was daarmee ook snel weer de extra kilo’s kwijt, goed voor het kind en in de nacht is het ‘aankoppelen’ en verder slapen.
    Dan kan je toch ook gewoon kolven?

    Aanleggen en dan verderslapen moet ik niet aan denken ivm wiegedood.
     
    Was al zeker een jaar m’n ene SBD wrist wrap kwijt, gevonden in een kastje in m’n gym. Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).
    735F31BF-6B80-412D-9E90-0D4B51333687.jpeg

    antiklacht: nu geen flauw idee waar degene is die ik niet kwijt was. :roflol:
     
    Was al zeker een jaar m’n ene SBD wrist wrap kwijt, gevonden in een kastje in m’n gym. Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).
    Bekijk bijlage 534631
    antiklacht: nu geen flauw idee waar degene is die ik niet kwijt was. :roflol:
    Die heb je natuurlijk ergens heel goed opgeborgen, herkenbaar.
     
    Back
    Naar boven