AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vroeger hoefden we niet eens rijles te nemen voor het motorrijbewijs en lazen we de avond voor het theorie-examen het boekje met regels door...
    Mijn opa heeft een rijbewijs voor bussen zonder ooit in een bus te hebben gezeten :)
     
    Mijn opa heeft een rijbewijs voor bussen zonder ooit in een bus te hebben gezeten :)
    Ik heb sinds kort een trekker rijbewijs zonder ooit op een trekker te hebben gereden :P Maar "ouderen" in mijn omgeving hebben soms ook ineens bepaalde rijbevoegdheden zoals bv een aanhanger rijbewijs gekregen. Toen ik 18 werd kreeg iedereen ouder als/dan 18 ineens het brommerrijbewijs bijgeschreven terwijl jongere leeftijdgenoten hem echt moesten gaan halen.
     
    Mijn opa heeft een rijbewijs voor bussen zonder ooit in een bus te hebben gezeten :)
    In Lusaka in Zambia vroeg ik om een rijbewijs voor de auto EN de motor. (Ik had uit Nederland wel een motorrijbewijs maar niet voor een auto.) De man van de motorstempels was ziek, dus kreeg ik een vrachtwagenrijbewijs erbij. 10 jaar rondgereden op de motor zonder rijbewijs. In Malawi had ik niet eens een kenteken.
     
    Had vorige keer maar 1 fout teveel dus dagcursus gaat nu voldoende zijn
    Het "grappige" (not) is dat de fouten niet gewogen worden. Je krijg dezelfde puntaftrek wanneer je een voetganger geen voorrang geeft en plat rijdt, als wanneer je een voetganger die daar geen recht op heeft voorrang geeft.
     
    Het "grappige" (not) is dat de fouten niet gewogen worden. Je krijg dezelfde puntaftrek wanneer je een voetganger geen voorrang geeft en plat rijdt, als wanneer je een voetganger die daar geen recht op heeft voorrang geeft.
    Er zitten ook kut vragen tussen moie
     
    Wat moet jij met een motor, je hebt toch niets met snelheid?
    Waar daar baseer jij dat op, los van dat het nergens op slaat. Ik hoef inderdaad geen racer.

    Wat moet jij met een rijbewijs?
     
    Back
    Naar boven