XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat moet jij met een motor, je hebt toch niets met snelheid?
    Iets met vliegtuigen, dat is pas snelheid. Snelheid is mooi. Parachutespringen ook, heerlijk.
     
    Ik ben met de auto bij Bergen-op-Zoom eens de Philip Morris-bocht uitgevlogen met m'n oude Volvo V40 na een avondje karten. :roflol:. Kan de beste overkomen.
    Oefening baart kunst... Is dat een leuke bocht?
     
    Koop toch gewoon een Vespa Bertje.
    Staat leip bij je kanariegele broekje.
    Ik had een tijdje geleden mijn mooie gele Triumph Speed Four te koop. 120.000km gelopen, maar gebruikte geen druppel olie en alles was gereviseerd/vervangen, zelfs de remschijven. Onderhouden door de expert zelve. Mijn Poolse buurman hoorde me in een dronken bui zeggen dat iedereen die me contant 500 euro bood, hem mocht meenemen. Staat hij de volgende dag met een paar andere Polen voor mijn deur, het geld in de hand. Het ding werd meteen in een busje geladen en afgevoerd. Blijkt hij nog steeds niet verkocht, Polen in Polen vertrouwen alleen Japanse motoren.

    1629850050318.png

    1629850224558.png
     
    Voelt toch wel weer lekker met 51 jaar. Die 15% is over het percentage die überhaupt Garmin connect feeden.
     

    Bijlagen

    • C8FADBA8-DABD-453E-9679-D29CCDF9E486.jpeg
      C8FADBA8-DABD-453E-9679-D29CCDF9E486.jpeg
      49,6 KB · Weergaven: 42
    Voelt toch wel weer lekker met 51 jaar. Die 15% is over het percentage die überhaupt Garmin connect feeden.
    Gefeliciteerd, die 45 is toch een mooie prestatie met een fitnessleeftijd van minder dan de helft!

    Op naar paars?
     
    Gefeliciteerd, die 45 is toch een mooie prestatie met een fitnessleeftijd van minder dan de helft!

    Op naar paars?
    Blij mee ook, idd door naar paars
     
    Een vrouw kwam ons leren fouilleren. Jammer dat ik niet bij haar kon oefenen
     
    Superior :flexgrin:
     

    Bijlagen

    • C0D0BC26-2EC0-4339-B3C4-5ACCBE1D63AE.jpeg
      C0D0BC26-2EC0-4339-B3C4-5ACCBE1D63AE.jpeg
      129,1 KB · Weergaven: 28
    Back
    Naar boven