MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik moest lachen
    image.jpg
     
    Ik ben altijd zo slecht in meten en dan doorrekenen, wil ik ca 10cm spelling aanhouden tussen de geschatte hoogte van het matras en de onderkant van het rachelwerk, vergeet ik dat de rest niet doorloopt tot de grond dus heb ik 15cm extra ruimte. :grinny:Bekijk bijlage 535418
    Is dat waar cuckolding plaatsvindt? J/K.

    Mooi kleurtje trouwens, zowel op de muur als op de houten ombouw.
     
    Nu snap ik waarom je zo’n hekel aan buitenlanders hebt. Je woont in een turkenflat.
    Mwah dat valt opzich nog mee, er zit nog geen enkele schotel aan de flat, maar deze wijk vervalt in rap tempo. 15 jaar geleden was deze wijk nog voornamelijk blank. Flats zaten vol met bejaarden. Tegenwoordig zie je er op vrijdag gasten in jurken rondlopen. Moet van de gemeente. Ze hebben een niet-westerse allochtonen quotum. Zoveel % van elke vrijkomende woning moet naar cultuurverrijkers.

    Over max 20 jaar is het hier zoals Osdorp. Maar dan ben ik al lang weg.
     
    Mwah dat valt opzich nog mee, er zit nog geen enkele schotel aan de flat, maar deze wijk vervalt in rap tempo. 15 jaar geleden was deze wijk nog voornamelijk blank. Flats zaten vol met bejaarden. Tegenwoordig zie je er op vrijdag gasten in jurken rondlopen. Moet van de gemeente. Ze hebben een niet-westerse allochtonen quotum. Zoveel % van elke vrijkomende woning moet naar cultuurverrijkers.

    Over max 20 jaar is het hier zoals Osdorp. Maar dan ben ik al lang weg.

    Die schotels heb je niet meer nodig tegenwoordig, alles gaat nu gewoon via internet. Je kan zo met een paar muisklikken het vrijdagavondgebed live vanuit Mekka volgen.
     
    Ze zijn geëvolueerd?
     
    Eindelijk weer een nieuwe 2D metroid. Pre-ordered!
     
    Ik blijf paar dagen in mijne kot stel dat ik hun tegenkom 😂
    Jij woont daar? In het historisch centrum? Is een droom van ons om daar ooit een huis te kopen, verwacht niet dat het er ooit in gaat zitten :p
     
    Back
    Naar boven