MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij woont daar? In het historisch centrum? Is een droom van ons om daar ooit een huis te kopen, verwacht niet dat het er ooit in gaat zitten :p
Iets buiten centrum
 
Jij woont daar? In het historisch centrum? Is een droom van ons om daar ooit een huis te kopen, verwacht niet dat het er ooit in gaat zitten :p

Ik was onlangs naar woningen in Scheveningen aan het kijken. Dat gaat hem ook niet worden :roflol:
 
Ik was onlangs naar woningen in Scheveningen aan het kijken. Dat gaat hem ook niet worden :roflol:
Het leven valt soms tegen, denkt je dat je wat hebt kom je ergens anders nog niet eens een appartementje binnen :0
 
De nieuwe miss Nederland
Screenshot_20210830-113007_Dumpert.jpg

Lijkt op een tranny :roflol:.
 
De nieuwe miss Nederland
Bekijk bijlage 535595
Lijkt op een tranny :roflol:.
Het zou mij niet verbazen als dit weer gedaan is onder het mom van een of andere cuck acceptance, zodat trannies zich weer beter kunnen voelen. Zoals ik al eerder zei: mannen lijken steeds op vrouwen en vrouwen op mannen. Je ziet en hoort het tegenwoordig overal. Dit forum is hier ook een goed voorbeeld van.

En het probleem is dat het overal wordt gestimuleerd, alsof het verkeerd is om te zijn hoe je fucking biologisch bent geprogrammeerd. Ik heb serieus medelijden met de volgende generaties. Onze voorouders zouden zich 1000x in het graf omdraaien als ze wisten wat voor cuck shit zich nu allemaal afspeelt.
 
Was even op die miss Nederland haar insta aan t kijken maar das toch geen tranny maat
 
Was even op die miss Nederland haar insta aan t kijken maar das toch geen tranny maat
Not sure if srs
 
Het zou mij niet verbazen als dit weer gedaan is onder het mom van een of andere cuck acceptance, zodat trannies zich weer beter kunnen voelen. Zoals ik al eerder zei: mannen lijken steeds op vrouwen en vrouwen op mannen. Je ziet en hoort het tegenwoordig overal. Dit forum is hier ook een goed voorbeeld van.

En het probleem is dat het overal wordt gestimuleerd, alsof het verkeerd is om te zijn hoe je fucking biologisch bent geprogrammeerd. Ik heb serieus medelijden met de volgende generaties. Onze voorouders zouden zich 1000x in het graf omdraaien als ze wisten wat voor cuck shit zich nu allemaal afspeelt.
1630096861783.jpg
 
Was even op die miss Nederland haar insta aan t kijken maar das toch geen tranny maat
Ze kunnen tegenwoordig veel.
 
cut gear is onderweg. Tijd voor shreds
 
En het probleem is dat het overal wordt gestimuleerd, alsof het verkeerd is om te zijn hoe je fucking biologisch bent geprogrammeerd. Ik heb serieus medelijden met de volgende generaties. Onze voorouders zouden zich 1000x in het graf omdraaien als ze wisten wat voor cuck shit zich nu allemaal afspeelt.
Afgelopen jaar was er een interessant onderzoek gepubliceerd in de VK. Veel leerlingen gingen de-transitioneren tijdens de lockdown. Omdat ze niet meer continu aan die poep blootgesteld, gestimuleerd en aangemoedigd werden, begonnen ze er toch aan te twijfelen en de-transitioneren.

Er zullen echt wel transgenders zijn, maar ik geloof niet dat zo'n explosieve groei vol met legitieme transgenders is.
 
Back
Naar boven