XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

2x275 pk op het water is niet mis.
Ja ligt eraan hoe groot je boot is he, het is geen speedboot

20210913_153716.jpg
 
45% korting bij Bulk Powders net wanneer je een berg supps nodig hebt. Nou is er standaard wel korting, maar meestal iets van 35%.
 
Vandaag maakte het vinden van dit clipje mijn dag goed. We tekenden 1994, ik was 6 jaar oud en zat in de zetel met een kommetje chips en een blikje cola met de afbeelding van Lorenzo Staelens ('94 World Cup USA editie). De dames van Sha-Na bezorgden me die avond de eerste stijve lat in mijn broek. Ze lieten me nooit meer los. De rest is geschiedenis. :)
 
Dus ik naar een vdvalk vandaag want morgenvroeg een afspraak in Limburg. Hebben ze hier toch een mooie gym! Echt top. Alleen geen platform, maar zelfs een echt goed rack. Heb me net een uurtje uitgeleefd, had een gare pulley en drie dumbells verwacht.

Nu lekker extra vee eten op kosten Vd baas 😁
 
Vandaag maakte het vinden van dit clipje mijn dag goed. We tekenden 1994, ik was 6 jaar oud en zat in de zetel met een kommetje chips en een blikje cola met de afbeelding van Lorenzo Staelens ('94 World Cup USA editie). De dames van Sha-Na bezorgden me die avond de eerste stijve lat in mijn broek. Ze lieten me nooit meer los. De rest is geschiedenis. :)
Zeker dat het niet van Lorenzo was?
 
Back
Naar boven