XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • het gaat om de resultaten, maar inderdaad je zegt er zelf bij zelfverzonnen definities.
    Ik denk toch dat er weinig sporters zijn die op topniveau presteren en minder dan 10 uur per week trainen
     
    lol er is echt heel veel door getraind inderdaad. Levert ook wel lastige situaties op. De eigenaar van een gym kan door blijven trainen, lijkt me ook niet onlogisch dat dat gebeurt. Maar zijn trainingsmaatje gaat ook mee, en zijn broer, de andere medewerkers dan ook maar, die ene atleet die écht in voorbereiding op wat dan ook is, en die ander die super dedicated is. In heel veel gyms werden er volop uitzonderingen gemaakt. Ik hoorde van best veel mensen dat ze zich benadeeld voelden omdat ze wisten dat allerlei mensen wel mochten blijven komen maar zij dan weer niet. Moesten ze thuis maar gaan emmeren met home workouts en elastiekjes. In sommige gyms heeft dat, toen ze weer open gingen, best vervelende situaties opgeleverd.
    Geen idee hoe het hier geregeld was maar in Engeland mochten prof sporters door trainen in een gym. Als je IFFB pro was en je brood ermee verdiende had je toegang tot een gym. Gebeurde hier ongetwijfeld ook.
     
    Die naam ook, Peggy :roflol:

    Screenshot_20210926_085100_com.android.chrome_edit_156400619438114.jpg
     
    Ik heb er zelf geen last van. Ik begin altijd met barbell squatten tot mijn top set en als ik dan een legpress aantref met platen erop eraan begin ik al meteen met mijn set.
    when live gives you lemons , dreamy is just gonna legpress !
     
    Beste mmo ever was wow vanilla 15 jaar terug, geen een andere game komt daar in de buurt van zelfs hedendaags niet 😫
    Nooit wow vanilla gespeeld was toen nog te jong haha, voor mij was het vroeger Runescape en Conquer 2.0:cool:
     
    Nooit wow vanilla gespeeld was toen nog te jong haha, voor mij was het vroeger Runescape en Conquer 2.0:cool:
    Osrs ook gespeeld, maar is teveel grinden. Wow op begin jaren was echt ziekste game periode ever.
     
    Geef mij ook zo een kastje :D
    De inhoud dan!! Eitjes hier ook altijd. 20 stuks voor 1,49 en die fjord crackers zijn echt lekker. De groene verpakking (sesam)ook. 🤤
    Liggen er al een jaar komen uit het kerstpakket 😄.

    Ja mooi kassie 👌. Nu wat meer ruime in de keuken daar stond hij eerst.
     
    Ik ben op mijn werk blijkbaar gekroond tot de koning van de logica. Men is het niet altijd met mij eens, maar ik kan de onzin die ik verkondig wel ontzettend goed onderbouwen. :rolleyes:
     
    Ik ben op mijn werk blijkbaar gekroond tot de koning van de logica. Men is het niet altijd met mij eens, maar ik kan de onzin die ik verkondig wel ontzettend goed onderbouwen. :rolleyes:

    Met dat soort kwaliteiten kun je politicus worden. :thumbup:
     
    Dan moet ik harder werken dan dat ik nu doe.
    lig je dan nu de hele dag in bed te netflixxe dan ? zoja ben je een perfecte match voor een van de linkse partijen :P
     
    Back
    Naar boven