Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

lig je dan nu de hele dag in bed te netflixxe dan ? zoja ben je een perfecte match voor een van de linkse partijen :P
Ik kan niet liggen in een bed op mijn werk, netflix en andere streamigdiensten kunnen we op dit moment ook niet meer streamen via wifi. :mad:
 
Ik kan niet liggen in een bed op mijn werk, netflix en andere streamigdiensten kunnen we op dit moment ook niet meer streamen via wifi. :mad:
Neem je toch een abbo met onbeperkte data? Lekker smooth met 5g. Kietel je meteen je nanochip.
 
Neem je toch een abbo met onbeperkte data? Lekker smooth met 5g. Kietel je meteen je nanochip.
Dat hebben sommige collega's ook, maar met enige regelmaat kan je ook netflixxen e.d. totdat het netwerk weer te traag wordt, dan wordt die mogelijkheid weer uitgezet.
 
Hij lijkt gelukkig meer op zijn oom dan op zijn vader.
30B9D2AD-2AEE-4376-84F8-7253C027FFEE.jpeg
 
Heb ik gewoon pech of gaat tegenwoordig alles fout? Vandaag werden er bij mij thuis shuttters geplaatst en natuurlijk is er weer wat beschadigd.
Bekijk bijlage 467211

Het onderste gat is ook niet goed geboord en bijgewerkt met een lakstift dus weten ze het dondersgoed. Ik heb de factuur gelukkig nog niet ontvangen en betaald dus heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. :D

De laatste 10 dingen die ik heb uitbesteed zijn stuk voor stuk niet vlekkeloos verlopen. Is dat normaal tegenwoordig?
Bijna twee jaar verder, maar dan eindelijk nieuwe shutters geplaatst gekregen. De beschadigingen van de vorige waren wel verholpen, maar het systeem was niet goed waardoor ze steeds sneller vanzelf dicht gingen.
6787556A-0223-451B-9E16-F3C79EC4E636.jpeg
 
Ik denk toch dat er weinig sporters zijn die op topniveau presteren en minder dan 10 uur per week trainen
het zijn er genoeg, vechtsporters soms, soms ook mensen die alleen doen bankdrukken ofzo, als je een 800m loper bent is 10 uur ook moeilijk, maar ja sommige zijn al een uur bezig met warming up dan kom je wel aan je 10 uur.
 
Ff lekker geparasiteerd op een fout van de Praxis. 12 platen multiplex voor €22 per stuk meegekregen ipv €37, omdat de muts achter de kassa de verkeerde houtsoort selecteerde.
 
Back
Naar boven