XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een putrel? Zijn dat avondklokrellen van mensen die depressief zijn?
     
    Ik wordt helemaal blij van deze pagina.
    07h30 met hongerklop wakker, nuchter cardio @ the gym en daarna een heerlijk reset dutje van 1.5u kunnen doen. Voel me alsof ik door een muur kan lopen :)
    Sisu. Is een Fins woord voor dat gevoel. Dat je gewoon rustig dwars door die muur loopt. Nice.

    Wat is dat?
    Ben lekker nu 3 maanden fulltime aan het werk op luchthaven schiphol. Veel geleerd, veel gezien, en valt nog meer te leren. Echter wil ik graag mijn kennis verbreden en ander soort beveiliging erbij verrichten sinds ik leergierig ben. Ik heb sowieso geen 40 uur mentaliteit:roflol:. Ik heb contact opgenomen met kennissen die zzp beveiliging verrichten en kunnen mij wel hierin helpen.

    Pre genomen, en nu naar gym. En ben al -19kg lichter.

    :)
    Klinkt alsof t goed gaat! Lekker bezug!
     
    Ik wordt helemaal blij van deze pagina.

    Sisu. Is een Fins woord voor dat gevoel. Dat je gewoon rustig dwars door die muur loopt. Nice.


    Wat is dat?

    Klinkt alsof t goed gaat! Lekker bezug!
    Wat ben jij vrolijk.
    Een putrel? Zijn dat avondklokrellen van mensen die depressief zijn?
    Kvroeg mij ookal af wat dat woord betekende.

    Morgen met mijn eigen qr code sporten.😌
    So you joined the darkside..
     
    Liep vanmorgen mn dagelijkse rondje toen mijn oog op een openstaande postNL bus viel. In die bus zag ik een grote doos van "my proteïn" staan. Ik aarzelde geen moment, pakte mn stanleymes en sneed de betreffende doos naar de "mallegiezen"

    Wist mezelf nog net uit de voeten te maken voordat de knappe, blonde postNL-bezorgster terug bij haar busje aankwam.
    Ahah. Jij was dat dus. Thanks. Nu hoefde ik maar de helft te betalen.
     
    Ahah. Jij was dat dus. Thanks. Nu hoefde ik maar de helft te betalen.
    Heb je maar helft vergoed gekregen? Daar zou ik niet mee akkoord gaan man. Er zit niet voor niets op supplementen een seal waarop staat 'don't consume if seal is broken'.

    De pakketbezorgdienst hoort het hele aankoopbedrag aan jou te vergoeden. Ik heb de afgelopen 2 jaar echt ontzettend vaak met soortgelijke situaties gezeten. Pakketjes achtergelaten voor de deur, beschadigd, onderdeel beschadigd, etc. Ik heb iets van 10x mijn geld teruggevraagd en ook daadwerkelijk gekregen.

    PostNL, DHL, DHP, allemaal hebben ze hier achterlijke bezorgers in dienst die lopen te kloten, maar bij elke dienst heb ik mijn geld teruggekregen bij klachten. Heeft me meer dan €1000 opgeleverd lol.

    Bijvoorbeeld, pakketjes worden door drukte, met name rond de feestdagen, nogal eens voor de deur achtergelaten. Dan bel je dat ziet dat het pakketje volgens de track n trace is bezorgd, maar je nog niks ontvangen hebt. Dan zeggen ze wacht een dag, het kan vertraging zijn of bij de buren afgeleverd. Dan wacht je 2 dagen en bel je weer. Dan stellen ze een onderzoek in en krijg je je geld terug. Duurt meestal 1 tot 3 weken.

    Paar dagen geleden was het weer raak. Ik kom 's avonds thuis, zie ik dit.
    20211130_150829.jpg


    Top, thnx, gratis spullen.
     
    Laatst bewerkt:
    Heb je maar helft vergoed gekregen? Daar zou ik niet mee akkoord gaan man. Er zit niet voor niets op supplementen een seal waarop staat 'don't consume if seal is broken'.

    De pakketbezorgdienst hoort het hele aankoopbedrag aan jou te vergoeden. Ik heb de afgelopen 2 jaar echt ontzettend vaak met soortgelijke situaties gezeten. Pakketjes achtergelaten voor de deur, beschadigd, onderdeel beschadigd, etc. Ik heb iets van 10x mijn geld teruggevraagd en ook daadwerkelijk gekregen.

    PostNL, DHL, DHP, allemaal hebben ze hier achterlijke bezorgers in dienst die lopen te kloten, maar bij elke dienst heb ik mijn geld teruggekregen bij klachten. Heeft me meer dan €1000 opgeleverd lol.

    Bijvoorbeeld, pakketjes worden door drukte, met name rond de feestdagen, nogal eens voor de deur achtergelaten. Dan bel je dat ziet dat het pakketje volgens de track n trace is bezorgd, maar je nog niks ontvangen hebt. Dan zeggen ze wacht een dag, het kan vertraging zijn of bij de buren afgeleverd. Dan wacht je 2 dagen en bel je weer. Dan stellen ze een onderzoek in en krijg je je geld terug. Duurt meestal 1 tot 3 weken.

    Paar dagen geleden was het weer raak. Ik kom 's avonds thuis, zie ik dit.
    Bekijk bijlage 542333

    Top, thnx, gratis spullen.
    Yes. Ga ik doen. Krijg ik t dalijk dubbel terug :p
     
    Lekker een groene toeter gerookt en daarna lekker setjes met 140kg gedeadlift in de gym en afgesloten met wat alternatieve bicep curls.

    Ben comeback aan het maken en ben op Road naar de 200 kg deadlift ez
     
    Lekker een groene toeter gerookt en daarna lekker setjes met 140kg gedeadlift in de gym en afgesloten met wat alternatieve bicep curls.

    Ben comeback aan het maken en ben op Road naar de 200 kg deadlift ez
    Alternatieve biceps curls
    download (5).jpeg
     
    Die goede ouwe Arminius , je kan zeggen wat je wil.
    Hij was misschien niet de beste admin aller tijden, maar grappen maken kan die wel.
     
    Back
    Naar boven