Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag na een jaar lang huizen bezichtigen eindelijk weer wat nieuws gevonden. Sinds een jaar of 6 koop ik vrijwel elk jaar een huis dat ik lowbudget opknap en weer met winst verkoop.
    Benieuwd wat m'n huidige huis zal opleveren.
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag na een jaar lang huizen bezichtigen eindelijk weer wat nieuws gevonden. Sinds een jaar of 6 koop ik vrijwel elk jaar een huis dat ik lowbudget ook al en weer met winst verkoop.
    Benieuwd wat m'n huidige huis zal opleveren.
    Doe je het huis eerst renoveren?
     
    Vandaag na een jaar lang huizen bezichtigen eindelijk weer wat nieuws gevonden. Sinds een jaar of 6 koop ik vrijwel elk jaar een huis dat ik lowbudget ook al en weer met winst verkoop.
    Benieuwd wat m'n huidige huis zal opleveren.
    Renoveer je de woning anders is het toch de moeite niet waard met alle bijkomende kosten bij aankoop?
     
    Doe je het huis eerst renoveren?
    Ja opknappen, dat woord ging net verkeerd met typen. Maar lowbudget. Bv gratis 2e hands keuken met goedkope a++ apparatuur en dan de boel verven en een ander blad erop.
    Deze keuken heeft me in totaal 800 euro gekost.
    Zoals die grijze staat ie nu bij mij, en die andere foto was zoals ik hem heb opgehaald van marktplaats.
     

    Bijlagen

    • IMG_20210514_101026_200.jpg
      IMG_20210514_101026_200.jpg
      65,9 KB · Weergaven: 71
    • image-28-12-2020_22-33-08-07.jpg
      image-28-12-2020_22-33-08-07.jpg
      28,3 KB · Weergaven: 71
    Renoveer je de woning anders is het toch de moeite niet waard met alle bijkomende kosten bij aankoop?
    Heb ook een paar X de tandjes op elkaar gezet en het in een half jaar tijd gedaan, dan heb je geen overdrachtsbelasting. Maar dat leek teveel op werken toen.
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Ja opknappen, dat woord ging net verkeerd met typen. Maar lowbudget. Bv gratis 2e hands keuken met goedkope a++ apparatuur en dan de boel verven en een ander blad erop.
    Deze keuken heeft me in totaal 800 euro gekost.
    Zoals die grijze staat ie nu bij mij, en die andere foto was zoals ik hem heb opgehaald van marktplaats.
    Dat is wel Nice, altijd een droom-job voor mij geweest
     
    Dat is wel Nice, altijd een droom-job voor mij geweest
    Vind het wel leuk om van lelijke dingen iets moois te maken en dingen her te gebruiken. En steeds handiger te worden. Nadeel is wel dat je soms in de zooi zit. Ik klus maar een aantal ochtenden in de week waardoor dingen wat langer duren. Maar ik mag graag veel vrije tijd hebben.
     
    20211204_095923.jpg


    20211204_095912.jpg


    1 van mijn tropische planten is gaan bloeien!
    eigen opkweek dus extra bijzonder.
    In de bloei kopen is simpel, maar zodra uitgebloeid bloeien ze zelden weer aangezien ze in de kas opgekweekt(perfect klimaat) zijn en dan in de huiskamer staan( tocht/luchtvochtigheid/ bacteriën etc)
    Eigen opkweek en dit resultaat maakt mn dag meer als goed.

    20211204_100353.jpg
     
    Gruwelijke cheat day na 6 weken lang 1800-2200 kcal cutten + een nieuwe Joe Rogan podcast met Derek van MPMD.
    Mijn dag is helemaal mooi.
     
    Nieuwe tv geïnstalleerd 😁🤩
    Nu nog een playstation 😭😭😭
     
    Wil met een jaartje of twee/drie het huis uit maar met de huidige markt is het gewoon niet realistisch. M'n broer en zijn vriendin wonen niet samen en hebben beide een koophuis. Zij hebben op de planning staan om over grofweg twee jaar een van de twee huizen te verkopen. Balletje opgegooid en zijn vriendin is er principieel op tegen om hem op funda te knallen met zoveel overbieders dus indien ik wil en het emt de bank rond kan krijgen zou ik hem tegen die tijd over mogen nemen voor gewoon de WOZ(?) prijs inclusief een hele hoop inboedel.

    Duurt nog lang, moet nog veel sparen en wie weet hoe het leven er tegen die tijd uit ziet maar een huis kopen zonder overbieden in het randje centrum van een stad zou echt geweldig zijn. Ik wil niet uit huis en geforceerd 1000+ aan particuliere huur per maand over de balk smijten. :emo:
     
    Wil met een jaartje of twee/drie het huis uit maar met de huidige markt is het gewoon niet realistisch. M'n broer en zijn vriendin wonen niet samen en hebben beide een koophuis. Zij hebben op de planning staan om over grofweg twee jaar een van de twee huizen te verkopen. Balletje opgegooid en zijn vriendin is er principieel op tegen om hem op funda te knallen met zoveel overbieders dus indien ik wil en het emt de bank rond kan krijgen zou ik hem tegen die tijd over mogen nemen voor gewoon de WOZ(?) prijs inclusief een hele hoop inboedel.

    Duurt nog lang, moet nog veel sparen en wie weet hoe het leven er tegen die tijd uit ziet maar een huis kopen zonder overbieden in het randje centrum van een stad zou echt geweldig zijn. Ik wil niet uit huis en geforceerd 1000+ aan particuliere huur per maand over de balk smijten. :emo:
    Voor die tijd even uitzoeken wat de prijs is die je moet betalen zonder dat het een schenking oid is.

    WOZ waarde werkt meestal wel.
     
    Back
    Naar boven