Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Fysio geweest. Hij zegt zo beste benen heb jij. Ja ik ben een atleet antwoordde ik toen. 💪
    270FF734-51F1-4995-B9B1-B655B57C9B9B.jpeg
     
    Nieuw update van de gym. We hoeven niet te reserveren
     
    Na een belabberde start dit jaar. Net een eerste gymsessie erop zitten.

    Nu weer wat regelmaat vinden en een schema in elkaar flansen.
     
    Zojuist klaar met het schoonmaken van de bluetooth-oortjes die ik eergisteren in de bus heb gevonden. Wat een geluid komt daar uit zeg. Echt prachtig.
     
    Zojuist klaar met het schoonmaken van de bluetooth-oortjes die ik eergisteren in de bus heb gevonden. Wat een geluid komt daar uit zeg. Echt prachtig.
    Hoe lang duurde het schoonmaken.
     
    Mijn dag: opgestaan om 7u00. Sport van 7u30 tot 9u00. Schaatsen in Charleroi van 10u00 tot 12u00. Dan naar het bos van 12u15 tot 15u45. Dan naar de aldi. Thuis om 17u10. Nu gaan wandelen met de hond in het park te Terhulpen tot 18h30. Thuisgekomen....nog steeds niet moe.
     
    Mijn dag: opgestaan om 7u00. Sport van 7u30 tot 9u00. Schaatsen in Charleroi van 10u00 tot 12u00. Dan naar het bos van 12u15 tot 15u45. Dan naar de aldi. Thuis om 17u10. Nu gaan wandelen met de hond in het park te Terhulpen tot 18h30. Thuisgekomen....nog steeds niet moe.
    Waar een beetje speed wel niet goed voor is.
     
    Lekker dagje sporten, vandaag 19km gerend en morgen weer naar de sportschool!

    En ook een flinke bak falafel zelfgemaakt en de helft opgegeten. Zo lekker!
     
    Back
    Naar boven