Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoe zwaar is onze broeder?
    7 maanden, 9.7kg behoorlijke heavyweight champ voor zijn leeftijd. Eet ook echt alles wat je hem geeft, krijgt zelfs 200ml skyr pd 😂
     
    7 maanden, 9.7kg behoorlijke heavyweight champ voor zijn leeftijd. Eet ook echt alles wat je hem geeft, krijgt zelfs 200ml skyr pd 😂
    Morgen mag die van ons wegen laatste keer 8.2kg thuis.

    20220730_134358.jpg
     
    Morgen mag die van ons wegen laatste keer 8.2kg thuis.

    Bekijk bijlage 564068
    Zitten jullie nu ook in die fase dat de tandjes doorkomen en het echt meerdere keren pd een feest in de luier is? Die van ons heeft gewoon een schrale anus ervan zo vaak ie alles onderschijt.
     
    Zitten jullie nu ook in die fase dat de tandjes doorkomen en het echt meerdere keren pd een feest in de luier is? Die van ons heeft gewoon een schrale anus ervan zo vaak ie alles onderschijt.
    Er is iets wat lijkt op een tandje. Weinig last van tot nu toe. En als een koning schijten, tja lukt hem wel aardig. Vaker dan jij en ik moeten in ieder geval.

    Die schrale anus mag je blijven smeren🤣
     
    • Haha
    Waarderingen: ak
    Zitten jullie nu ook in die fase dat de tandjes doorkomen en het echt meerdere keren pd een feest in de luier is? Die van ons heeft gewoon een schrale anus ervan zo vaak ie alles onderschijt.
    Sudocrème jonguh.

    Als ie last krijgt van z'n tandjes gaat ie van alles in z'n mond stoppen, komt ie dus in aanraking met meer bacteriën en virussen en zo kan ie soms ook wat ziekig worden. Door de aanmaak van extra speeksel kan ie diarree krijgen.

    Sudocrème werkt wat dat betreft top tegen luieruitslag.
     
    Sudocrème jonguh.

    Als ie last krijgt van z'n tandjes gaat ie van alles in z'n mond stoppen, komt ie dus in aanraking met meer bacteriën en virussen en zo kan ie soms ook wat ziekig worden. Door de aanmaak van extra speeksel kan ie diarree krijgen.

    Sudocrème werkt wat dat betreft top tegen luieruitslag.
    Ja smeren dat er ook op, kwam ff niet op de van dat spul 😅
     
    Ik beheer het magazijn op mijn eentje dus eigenlijk ben ikzelf de chef en ik steek mezelf liever niet (weer) door hoofd.
     
    Back
    Naar boven