MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Er rijden ook gestolen auto,s rond met vals kenteken of compleet omgebouwd.
    Weet nog goed dat mijn buurjongen een BMW535i had, maar het was in werkelijkheid een M5. Ook rijden er dsl auto’s met kenteken van benz, en type aanduiding.
    C180 was vieze stink dsl.

    Ja klopt, maar dit was uiteindelijk ook wel duidelijk en bevestigde waarom ik het er al gek uit vond zien.
     
    Er rijden ook gestolen auto,s rond met vals kenteken of compleet omgebouwd.
    Weet nog goed dat mijn buurjongen een BMW535i had, maar het was in werkelijkheid een M5. Ook rijden er dsl auto’s met kenteken van benz, en type aanduiding.
    C180 was vieze stink dsl.
    De juiste typeregistratie bij de RDW laat ook regelmatig te wensen over. Vooral speciale uitvoeringen/benamingen worden nogal eens verkeerd in het systeem gezet.
     
    Ik kom thuis van werk, parkeer de auto, omstreeks 00:15, ik stap uit en zie een vel licht in mijn ooghoek. Ik kijk omhoog en zie een bizar grote meteoor de hemel doorkruisen.

    Kheb misschien wel 100 vallende sterren gezien, maar geen 1 zoals deze. Hij bleef maar gaan, allemaal stukken brokkelde af. Gaf bijzonder veel licht.

    Kon em iets van 5 hele secondes volgen alvorens hij achter gebouwen verdween. Denk dat ie nog wel een tijdje is doorgegaan.

    Vette shit.
    Kan ook satelliet/oude brokstukken zijn maar evengoed tof om te zien😇💪💪

    Smorgens omstreeks 0600 uur is er nu het meest te zien. ORION (en de orionnevel heb ik al gezien) staat nu volledig op(of beter gezegd wij draaien ervoor) in het zuid oosten

    Mars staat nu in het sterrenbeeld stier
    Jupiter met al zn manen zijn al te zien(de grootste 4 manen zie je per dag anders staan, prachtig) etc etc

    Met mn 15×70 voorspot kijkertje kun je al aardig wat zien.
     

    Bijlagen

    • 20220922_090226.jpg
      20220922_090226.jpg
      200,8 KB · Weergaven: 39
    Laatst bewerkt:
    Ik kom thuis van werk, parkeer de auto, omstreeks 00:15, ik stap uit en zie een vel licht in mijn ooghoek. Ik kijk omhoog en zie een bizar grote meteoor de hemel doorkruisen.

    Kheb misschien wel 100 vallende sterren gezien, maar geen 1 zoals deze. Hij bleef maar gaan, allemaal stukken brokkelde af. Gaf bijzonder veel licht.

    Kon em iets van 5 hele secondes volgen alvorens hij achter gebouwen verdween. Denk dat ie nog wel een tijdje is doorgegaan.

    Vette shit.
    Blijf ook van die shit af. Je ziet dingen die er niet zijn. :roflol:
     
    De juiste typeregistratie bij de RDW laat ook regelmatig te wensen over. Vooral speciale uitvoeringen/benamingen worden nogal eens verkeerd in het systeem gezet.
    C180 of C200 maakt ook niet uit, maar Diesel of benzine wel
     
    Het enige dat het oplossen van alle problemen in de weg staat is dit kabinet.
    Zo lang zij er zitten wordt er niets opgelost, er wordt alleen geschoven met posities en verantwoordelijkheden.
     
    Ach, bij ons staat al maanden een brug open waardoor aurto’s en fietser (veelal scholieren) een paar km moeten omrijden dwars door een industrieterrein in de Botlek.
    Er is een pontje. :D
     
    Back
    Naar boven