AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Veel mensen hebben op 25-jarige leeftijd een studieschuld van hier tot Tokio, maar ik snap je punt.

    Die heeft ze ook, maar niet extreem veel.
    Hoop ik niet dat ze niet net als dr broer in een Alfa rijdt :o

    Nee nog veel erger, een VAG auto.

    Heb al meerderr keren belletje gehad dat ze motorstoring had :roflol:
     
    Mn stalen kameraad een beetje opgeleukt met rode ledverlichting en gordijntjes, bordeel style👍
    Screenshot_20230307_114513_Gallery.jpg
    Screenshot_20230307_114551_Gallery.jpg
     
    Net terug van bij de arts voor de knie. We gaan starten met prp. 3 injecties starten binnen een paar weken. Einde midden juni. Prp zorgt voor nieuw kraakbeen. Hij heeft naar alle mri's gekeken en de pijn en problemen lijken niet zo zeer te komen door de problemen met de meniscus maar door de afwezigheid van kraakbeen. Dus binnen nu en een halfjaar... terug in topvorm.

    Totale prijs van de behandeling is 3 keer 30 euro voor de terugbetaald consultatie. En 55 euro per injectie. Dat valt best mee.
     
    Net terug van bij de arts voor de knie. We gaan starten met prp. 3 injecties starten binnen een paar weken. Einde midden juni. Prp zorgt voor nieuw kraakbeen. Hij heeft naar alle mri's gekeken en de pijn en problemen lijken niet zo zeer te komen door de problemen met de meniscus maar door de afwezigheid van kraakbeen. Dus binnen nu en een halfjaar... terug in topvorm.

    Totale prijs van de behandeling is 3 keer 30 euro voor de terugbetaald consultatie. En 55 euro per injectie. Dat valt best mee.
    O joh, ik dacht dat kraakbeen niet terug kon groeien. Is er missch ook hoop voor mijn rechterknie.
     
    Net terug van bij de arts voor de knie. We gaan starten met prp. 3 injecties starten binnen een paar weken. Einde midden juni. Prp zorgt voor nieuw kraakbeen. Hij heeft naar alle mri's gekeken en de pijn en problemen lijken niet zo zeer te komen door de problemen met de meniscus maar door de afwezigheid van kraakbeen. Dus binnen nu en een halfjaar... terug in topvorm.

    Totale prijs van de behandeling is 3 keer 30 euro voor de terugbetaald consultatie. En 55 euro per injectie. Dat valt best mee.
    En dit is een dokter met diploma's ?
    Of een dokter die vanuit een garagebox werkt ?

    Kun je iets meer vertellen over die prp ?
     
    Afvallen helpt ook al een hoop vooral omdat je een staand beroep hebt(niet lullig bedoeld!)
    M'n rechterknie is rot van het skateboarden. Heb er op werkt nooit last. In de gym wel
    Afvallen is idd sowieso goed.
     
    O joh, ik dacht dat kraakbeen niet terug kon groeien. Is er missch ook hoop voor mijn rechterknie.
    Kraakbeen kan inderdaad niet terug groeien.
    Prp versterkt de pezen en spieren en het herstellende vermogen ervan en het stimuleert groeifactoren om verdere degeneratie te voorkomen. Je kan het proces dus meer stilzetten en pijn verminderen. Maar echt teruggroeien kan t niet.

     
    M'n rechterknie is rot van het skateboarden. Heb er op werkt nooit last. In de gym wel
    Afvallen is idd sowieso goed.
    Ik hoop dat je binnenkort met pensioen kan dmv crypto😉, maar je moet anders nog best wat jaren werken met een versleten knie waardoor de problemen later kunnen optreden. Als zelfstandige ben je dan fucked als je geen verzekering hebt afgesloten.
     
    O joh, ik dacht dat kraakbeen niet terug kon groeien. Is er missch ook hoop voor mijn rechterknie.
    Kan het lichaam zelf ook niet zonder hulp. Alleen middels nieuwe technologieën en medicatie kan medicatie er wel voor zorgen dat dit aangemaakt word. Regeneratieve geneeskunde dacht ik dat het heette
     
    Back
    Naar boven