XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Ieder zijn prioriteiten natuurlijk, maar voor een fractie van het bedrag dat deze wagen kost, had je ook je tuin kunnen laten opkuisen en laten transformeren naar een paradijsje.
    Wanneer alles in de bloei staat is het ons eigen paradijsje. Ondertussen staan er ook een paar fruitbomen bij.

    IMG-20211028-WA0008.jpg
     
    Ik wil hier voor eens en altijd duidelijk in scheppen. Jij bent de enige die seks heeft met jouw vrouw.

    1 april!

    giphy.gif
    Een clown met een behoorlijk IQ, je bent zeldzaam.

    Blijf vooral jezelf Willem.
     
    Japanners en hun shows....
     
    Ik wil iedereen 1800 mg ashwgwanda p/dag aanraden.
     
    Lekker daggie vandaag, heerlijk weer ook

    Vannochtend uurtje cardio gedaan, toen UB getraind. Daarna miss Strudel op werk afgezet en vervolgens met Strudel Jr in de kinderwagen 10km op hoog tempo met een heerlijk zonnetje door het Amsterdamse bos gelopen. Een kleurtje opgedaan. Meniscus voelt ook top na de wandeling.

    4 uurtjes gesport vandaag :).

    Net een gezonde pokébowl gegeten en nu voldaan, eventjes ontspannen met een glaasje Japanse whisky.
    20230403_184639.jpg


    De goede leef.
     
    Laatst bewerkt:
    Lekker daggie vandaag, heerlijk weer ook

    Vannochtend uurtje cardio gedaan, toen UB getraind. Daarna miss Strudel op werk afgezet en vervolgens met Strudel Jr in de kinderwagen 10km op hoog tempo met een heerlijk zonnetje door het Amsterdamse bos gelopen. Een kleurtje opgedaan. Meniscus voelt ook top na de wandeling.

    4 uurtjes gesport vandaag :).

    Net een gezonde pokébowl gegeten en nu voldaan, eventjes ontspannen met een glaasje Japanse whisky.
    Bekijk bijlage 580268

    De goede leef.
    flesje van 500ml zie ik. Nog iets in de fles nu? :roflol:
     
    Back
    Naar boven