MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Harfst

    Cool Novice
    10 jaar lid
    Lid geworden
    11 jan 2010
    Berichten
    185
    Waardering
    11
    Lengte
    1m73
    Massa
    63kg
    We hebben wel een klaag topic, maar wat maakt(e) vandaag nou je dag goed! een beetje positiviteit.

    Om te beginnen, ben vandaag zo blij dat ik niet net als gister zoveel last van me borst heb, zag gister alweer voor me dat ik vandaag naar de dokter o.i.d moest.
     
    Over 7dagen word me loon weer overgemaakt op m'n rekening.
     
    Dat ik donderdag + vrijdag verlof heb.
     
    Ik ga nog even lekker slapen nu net mijn eerste maaltijd naar binnen gegooid:D
     
    Ik heb een klote schets zonder coordinaten er toch nog heeel mooi in kunnen tekenen zojuist :)
     
    Ik heb een klote schets zonder coordinaten er toch nog heeel mooi in kunnen tekenen zojuist :)

    Wat doe je voor werk dan?

    Mijn dag is goed omdat ik gisteren een praktijktoets gehaald heb en een andere toets denk ik vrij redelijk gemaakt heb.

    En mijn dag is goed omdat alles nog zo mooi wit is en er zo een ijzig zonnetje en een heldere lucht is vandaag. Heerlijk dit soort koud weer met volop zon.
     
    Wat doe je voor werk dan?

    Mijn dag is goed omdat ik gisteren een praktijktoets gehaald heb en een andere toets denk ik vrij redelijk gemaakt heb.

    En mijn dag is goed omdat alles nog zo mooi wit is en er zo een ijzig zonnetje en een heldere lucht is vandaag. Heerlijk dit soort koud weer met volop zon.

    Ik ben network administrator (tekenaar) en teken glas en coax verbindingen digitaal in voor een groot Kabelexploitant ;)

    Idd het zonnetje komt hier ook al een beetje door, fijn :)
    gefeli met het halen van je toets ;)
     
    Tijdens mijn ontbijt van eieren en havermout wordt me bestelling gebracht met proteintjes enz... (H)
     
    vandaag komen mn eiwitten binnen :)
     
    Heb me vandaag verslapen zodat ik niet meer hoef te werken :)

    Verder zal het een relaxt dagje worden, misschien ng ff de stad in omdat mn gescheurde trainingsbroek aan vervanging toe is, en vnavnd afgesproken met een leuk kippetje, prima dagje dus :)
     
    Vandaag een keer voor 9 uur mijn nest uit en ik voel me nog uitgeslapen ook. Dat studentenritme er uit werken blijkt stukken moeilijker dan ik dacht, maar het gaat elke dag beter :)
     
    Morgen laatste examen.

    Wiet en champagne staan al klaar, nice.
     
    tot dus ver nog niks...
     
    Back
    Naar boven