Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is sinds eergister al speelbaar als je hem op steam had gekocht
     
    Bij de tandarts een keer geen wortelkanaalbehandeling oid
    Vervolgens zalig getraind.
    Dan door naar het werk en mijn proef productieruns zijn geslaagd! Gevolg is dat mijn testproduct niet de bak ingaat maar gewoon verkocht gaat worden! :D en morgen volgende testen! Zou een mijlpaal zijn als dit een echt groot succes gaat worden!
     
    Heel de dag lui doorgebracht in de sauna....nice:)
     
    ik zag net 2 mensen in een meertje zwemmen terwijl er mietjes voorbij liepen met een winterjas aan.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    In de ochtend trainen voor werktijd. Lekker rustig zonder irritatie.
     
    Lol

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Net 2 Balkan jongens bij de keel gegrepen. Wouden een bryce1974 zomaar in elkaar meppen zonder reden.

    Real Life karma is onderweg ga ik vanuit haha.

    Respect dat je dat doet man...niet veel mensen zouden daar tussenkomen
     
    Net 2 Balkan jongens bij de keel gegrepen. Wouden een bryce1974 zomaar in elkaar meppen zonder reden.

    Real Life karma is onderweg ga ik vanuit haha.

    goedzo bro :) proud
     
    Net 2 Balkan jongens bij de keel gegrepen. Wouden een bryce1974 zomaar in elkaar meppen zonder reden.

    Real Life karma is onderweg ga ik vanuit haha.

    zou je dat ook gedaan hebben voor de echte bryce1974?:trollface:
     
    Ja heb ik een hekel aan. was wel heel vrouwelijk typje dus toen ik weer wegliep dacht ik wel; je hebt geluk gehad want hij had je vast niet durven helpen.

    Bij bryce was ik misschien 2 passen later gekomen maar had wel geholpen ja;p
     
    Net 2 Balkan jongens bij de keel gegrepen. Wouden een bryce1974 zomaar in elkaar meppen zonder reden.

    Real Life karma is onderweg ga ik vanuit haha.

    Nice goin !

    Zoiets ook eens gedaan toe ik in een restaurant zag dat de vrouw door haar man agressief benadert werd, die kerel staat op en loopt naar haar toe, ik was eerder !

    Gaan mijn nekharen overeind staan van zoiets.

    zelfs als het Bryce zou zijn
     
    hnnnggg log featuring op die dbb Facebouk
     
    Back
    Naar boven