MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    14nfn1w.gif


    tumblr_lribm3aoPY1qk8rvb.gif


    Applause.gif


    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    tumblr_mcz617rSy01r38j04o1_500.gif


    jamesvan.gif



















































    tumblr_m4zc1fMLux1rwcc6bo1_500.gif





    En fixed btw.

    zit nog steeds op pb te wachten

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    IK heb foto's in mijn galerij en log! :dunno:

    Of ben ik niet goed genoeg? :sad:
    Ik had het over foto's tijdens trainen he!;)

    Maar vooruit... ten opzichte van 2011... Top hoor! kan niet anders zeggen:)
    effe egootje strelen.. zo goed?:D
     
    Ik vind haar wel een bijdrage leveren hoor :p

    dat komt omdat jullie van hetzelfde laken een pak hebben (ik hoop dat ik dit spreekwoord nu goed gebruik, ik wacht al 3 jaar om dit een x te kunnen zeggen)
     
    dat komt omdat jullie van hetzelfde laken een pak hebben (ik hoop dat ik dit spreekwoord nu goed gebruik, ik wacht al 3 jaar om dit een x te kunnen zeggen)
    Klote he? Ik heb het ook zo vaak. Ik hoor op het nieuws of op de radio een nieuw woord en en dan wacht ik jaren om het in de goede context (zoals nu) te gebruiken.
     
    dat komt omdat jullie van hetzelfde laken een pak hebben (ik hoop dat ik dit spreekwoord nu goed gebruik, ik wacht al 3 jaar om dit een x te kunnen zeggen)

    Van hetzelfde laken een pak krijgen
    Spreekwoorden: (1914) Van hetzelfde laken een pak krijgen,
    d.w.w. op dezelfde wijze behandeld of gestraft worden, als waarop dit iemand zelf of een ander is gedaan. In Zuid-Nederland zegt men van hetzelfde laken een broek geven (Schuermans, 323 b; Joos, 119; Welters, 113 en Antw. Idiot. 285) of van denzelfden derden hebbe
    Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/stoe002nede01_01_1345.htm

    Tip: dubbelklik op een woord om de definities daarvan te zien.

    Ik wordt niet constant gewhiteknighted? :p
     
    Klote he? Ik heb het ook zo vaak. Ik hoor op het nieuws of op de radio een nieuw woord en en dan wacht ik jaren om het in de goede context (zoals nu) te gebruiken.

    idd, soms kan ik me niet beheersen en dan komen alle opgekropte woorden en zinnen er ineens uit, vaak sta ik dan in de rij bij de kassa :(
     
    Ik vind haar wel een bijdrage leveren hoor :p

    Doe ik ook... alleen gezien de droeftoeters niet buiten humor/geouwehouer komen zullen ze dat niet/nooit zie...
    En kan daar ook niet erg mee zitten hoor. Zegt meer over hun dan over mij ;)
     
    ze noemt je een droeftoeters marcel3000 laat je je dat zomaar zeggen?
     
    Back
    Naar boven