Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat heet verstoren van de hiërarchie. Heeft enkel met je tieten te maken en de natuurlijke aard van de man.

    Is niets persoonlijks nuke
     
    ze noemt je een droeftoeters marcel3000 laat je je dat zomaar zeggen?

    Ach, ik kaats en verwacht de bal.
    Als ik haar een labiele en betweterige neurotische aandachtshoer vind die niet buiten de allerleisectie komt dan mag zij mij best een droeftoeter die niet buiten de allerleisectie komt vinden, heb ik geen probleem mee.
    Echt niet.

    Dat het merendeel van de DBB'ers er waarschijnlijk net zo over denkt als ik is uiteraard slechts een detail.
     
    Ach, ik kaats en verwacht de bal.
    Als ik haar een labiele en betweterige neurotische aandachtshoer vind die niet buiten de allerleisectie komt dan mag zij mij best een droeftoeter die niet buiten de allerleisectie komt vinden, heb ik geen probleem mee.
    Echt niet.

    Dat het merendeel van de DBB'ers er waarschijnlijk net zo over denkt als ik is uiteraard slechts een detail.

    Nee hoor Marcel, er zijn andere aandachts hoeren hier
     
    Ach, ik kaats en verwacht de bal.
    Als ik haar een labiele en betweterige neurotische aandachtshoer vind die niet buiten de allerleisectie komt dan mag zij mij best een droeftoeter die niet buiten de allerleisectie komt vinden, heb ik geen probleem mee.
    Echt niet.

    Dat het merendeel van de DBB'ers er waarschijnlijk net zo over denkt als ik is uiteraard slechts een detail.

    :roflol:
    Denk dat je je lelijk vergist :D
     
    Toch wel ironisch dat jij marcel een whiteknight noemt, terwijl jij zelf de sok en kwijl-lapje paraat hebt staan, als missnuke weer eens post hoe het stofzuigen haar vergaan was. Idioot.

    Omg missnukieeeee (L) ik ben gewoon verliefd op haar!

    ---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 02:41 ----------

    Doe ik ook... alleen gezien de droeftoeters niet buiten humor/geouwehouer komen zullen ze dat niet/nooit zie...
    En kan daar ook niet erg mee zitten hoor. Zegt meer over hun dan over mij ;)

    Helemaal mee eens!:)
     
    Ik zou er bijna tussen gaan liggen, zo lief :D

    35id26x.jpg
     
    Is linksonder nog vrij??
     
    Is linksonder nog vrij??
    Allemaal nog, zijn nog te jong om te herplaatsen. Ze zitten in het asiel, en zijn te mager binnen gekomen. Hadden een flinke achterstand, die zijn ze nu aan het inhalen, maar de achterstand hebben ze nog wel. Zijn zelfs nog te jong om een enting te krijgen enzo (en daar kunnen ze weer een reactie op krijgen waar ze ziek van worden). Die links bovenin, die is muisgrijs met creme, en een beetje langer haar dan normaal. Dat is helemaal een plaatje :D Maar door de foto lijkt het net alsof dat wit is.
     
    na 2 weken vakantie (lees:werken).

    Fibo, dat maakt mijn dag goed.
     
    Geen tijd voor eventueel huisdier jammer genoeg.

    OT: Zon en klaar stomen voor training.
     
    Back
    Naar boven