Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben een dagje bij onze weverij geweest (weefsels voor onze transport en procesbanden, ja oke.. werk. :o)
    maar was net een schoolreisje met ons 4-en :D
    en het blijft gaaf om al die bewegende machines te zien. Ach ja... je bent techneut of niet he.:rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:21 ----------

    heb er ook best veel zin in! nu hopen dat mijn lichaam het vol gaat houden:o
    Ik ken dat wel toen ik weer net begon met werken. Toch een soort van angst van kan ik het wel.. lichamelijk en na zoveel jaren mijn vak oppakken.
    Maar als je eenmaal begint merk je dat je meer aankan dan je denkt.
    Hoop dat dat bij jou ook zo gaat! :)

    wanneer zou je beginnen?
     
    Ben een dagje bij onze weverij geweest (weefsels voor onze transport en procesbanden, ja oke.. werk. :o)
    maar was net een schoolreisje met ons 4-en :D
    en het blijft gaaf om al die bewegende machines te zien. Ach ja... je bent techneut of niet he.:rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:21 ----------


    Ik ken dat wel toen ik weer net begon met werken. Toch een soort van angst van kan ik het wel.. lichamelijk en na zoveel jaren mijn vak oppakken.
    Maar als je eenmaal begint merk je dat je meer aankan dan je denkt.
    Hoop dat dat bij jou ook zo gaat! :)

    wanneer zou je beginnen?

    afgelopen vrijdag had ik een kinderfeestje (fotoshoot) 2 uurtjes werk.. s 'avonds moest ik mijn kerel uit stad bellen en heeft me samen met buuf naar boven moeten brengen omdat mijn linkerkant weer een verlamt was.. ik heb er zoveel zin in om weer iets te gaan doen maar ben ook bang dat lichaam het niet gaat trekken. ik ben dan ook erg benieuwd hoe de eerste weken gaan.. we beginnen natuurlijk niet meteen voluit.
    heb woensdag een gesprek en waarschijnlijk zaterdag al beginnen.
     
    afgelopen vrijdag had ik een kinderfeestje (fotoshoot) 2 uurtjes werk.. s 'avonds moest ik mijn kerel uit stad bellen en heeft me samen met buuf naar boven moeten brengen omdat mijn linkerkant weer een verlamt was.. ik heb er zoveel zin in om weer iets te gaan doen maar ben ook bang dat lichaam het niet gaat trekken. ik ben dan ook erg benieuwd hoe de eerste weken gaan.. we beginnen natuurlijk niet meteen voluit.
    heb woensdag een gesprek en waarschijnlijk zaterdag al beginnen.
    Hoe komt dat? Hoe vaak last van?
     
    is stefanovich, jesse2010's voorbeeld gevolgd @ bodyenfit topic of ligt dat aan mij?
     
    heb er ook best veel zin in! nu hopen dat mijn lichaam het vol gaat houden:o

    Gaat helemaal goed komen ;)

    @angelus, tering gast, wat ben jij zielig :eek:
     
    volgende week gesprek bij re-integratiebedrijf :D ga ik gewoon zomaar bij een beautysalon werken :cool: zin in!!

    super lekkere training gehad.. armpjes weer lekker vol!
    Dus als ik het goed begrijp moet ik even naar Nederland komen, jou 10€ geven en dan word ik door jou in geolied en voor 30min gemasseerd? :eek:


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    not srs

    semi srs
     
    afgelopen vrijdag had ik een kinderfeestje (fotoshoot) 2 uurtjes werk.. s 'avonds moest ik mijn kerel uit stad bellen en heeft me samen met buuf naar boven moeten brengen omdat mijn linkerkant weer een verlamt was.. ik heb er zoveel zin in om weer iets te gaan doen maar ben ook bang dat lichaam het niet gaat trekken. ik ben dan ook erg benieuwd hoe de eerste weken gaan.. we beginnen natuurlijk niet meteen voluit.
    heb woensdag een gesprek en waarschijnlijk zaterdag al beginnen.

    He bah.. das echt niet fijn zeg. Kan me voorstellen dat die angst er dan wel in blijft hangen.
    Maar ik weet uit ervaring dat als je iets heel graag wilt en je doet het met plezier dat je lichaam er ook positief op kan reageren. De angst zal aan het begin blijven tot je meer vertrouwen in je lichaam gaat krijgen. En rustig starten helpt ook met het vertrouwen opbouwen.
    Ik heb tijden niet kunnen lopen.. maar toen het een beetje ging durfde ik ook niet weer voluit te gaan omdat er steeds weer wat was waardoor het niet ging. Maar toen ik het positieve meer vast kon houden werd het minder... die periodes van slecht lopen en kon ik steeds meer aan.
    Nu nog heb ik periodes als ik snachts mijn bed uitwil dat mijn armen en benen het niet doen zeg maar.. geen gevoel... dat duurt dan weer even en dat maakt me soms nog wel angstig... maar toch wordt het steeds minder en is het nog maar met vlagen.

    Ik hoop dat het voor jou ook zo positief zal werken en super dat je al zo snel kan beginnen!
    gaat vast goedkomen!
    Ik ben heel blij voor je. :)
     
    Dus als ik het goed begrijp moet ik even naar Nederland komen, jou 10€ geven en dan word ik door jou in geolied en voor 30min gemasseerd? :eek:


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Volgens mij ben je meer kwijt aan OV dan die 10 euro
     
    Dus als ik het goed begrijp moet ik even naar Nederland komen, jou 10€ geven en dan word ik door jou in geolied en voor 30min gemasseerd? :eek:


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    hahaha zoiets :P
     
    Open anders een apart topic missnukkieee, lief dagboek...
     
    jouw reacties zijn echt altijd gewoon te mooi!:roflol:

    [Link niet meer beschikbaar]

    en jouwe te zielig...

    kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

    respectloze vetnek
     
    en jouwe te zielig...

    kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

    respectloze vetnek

    Hij heeft een grote smoel irl, can confirm

    waarschijnlijk bbc resultaat
     
    en jouwe te zielig...

    kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

    respectloze vetnek

    als ik naar de meeting zou komen zou je je realiseren dat ik zulke comments nieteens zo respectloos bedoel als dat jullie ze opvatten:roflol:
     
    en jouwe te zielig...

    kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

    respectloze vetnek

    :roflol: neeee dat is irl,... Stel je voor he!! Achter zn veilige computer vandaan :eek:

    ---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:39 ----------

    als ik naar de meeting zou komen zou je je realiseren dat ik zulke comments nieteens zo respectloos bedoel als dat jullie ze opvatten:roflol:

    Srs, waarom iets zeggen wat je eigenlijk niet bedoeld te Zeggen ???
     
    TripHop ofzo? Wel grappig :D

    Ut Grun' !!

    die lyrics ook ... the butterfly effect...

    rubadubdub two girls one cup
    smothered in cum two balls one cock
    gobble it up sluts don't waste none
    bukake there's more where that came from

    Hopende op een vlotter bewegende kakkerlak kan vervolgens de tweede cd in de speler gestopt worden, en jawel: op The Butterfly Effect wijkt Dope D.O.D. even van bovenstaande formule af. Op deze track, die gaat over coïtus, komen alle leden luchtig over. Skits Vicious geeft zijn versierpraatjes prijs:

    I got the butterfly effect on her / the reason she calls up a friend of hers / bad bitches news so they spread the word / there’s a new sheriff in town, lets flirt!

    http://www.hiphopinjesmoel.com/magazine/reviews/dope-dod-da-roach
     
    Back
    Naar boven