Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Even naar een optreden van de Travelin Band geweest. Rock & roll uit jaren 70 &80
    Daarna lekker een uur gewandeld in het zonnetje langs het IJsselmeer en geëindigd op een terras met een wijntje. :)
    Nu toch maar even koken.
     
    Even naar een optreden van de Travelin Band geweest. Rock & roll uit jaren 70 &80
    Daarna lekker een uur gewandeld in het zonnetje langs het IJsselmeer en geëindigd op een terras met een wijntje. :)
    Nu toch maar even koken.

    Jaloers op die oude Rock & Roll. :)
     
    Jaloers op die oude Rock & Roll. :)
    hahah.. ik heb thuis heel wat cd's ervan! heb ook jaren acrobatisch rock en roll gedaan in clusief wedstrijden ... toen ik nog jonger was:rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:09 ----------

    Ik omring me er mee. Niet lastig te vinden hoor.
    Ik ook.. mooi cd rek en goed gevuld! :D
     
    hahah.. ik heb thuis heel wat cd's ervan! heb ook jaren acrobatisch rock en roll gedaan in clusief wedstrijden ... toen ik nog jonger was:rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:09 ----------


    Ik ook.. mooi cd rek en goed gevuld! :D
    Je bent nog steeds jong, gekkie. ;)
     
    hahah.. ik heb thuis heel wat cd's ervan! heb ook jaren acrobatisch rock en roll gedaan in clusief wedstrijden ... toen ik nog jonger was:rolleyes:

    ---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:09 ----------


    Ik ook.. mooi cd rek en goed gevuld! :D

    Oh nee.. Makkelijk te vinden idd. Luister het dan ook vaak.. Heerlijk. Jonge ouwe lul hoor ik wel eens.. Ma dat maakt mij de pis nie lauw! :o

    Maakt niet uit wat ik erbij krijg aan centimeters in omtrek, mn muziek smaak blijft breder. :D
     
    Je bent nog steeds jong, gekkie. ;)
    Ben je je charme aan het oefenen?
    als het gemeend is. Dank je. :)


    ---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:22 ----------

    Oh nee.. Makkelijk te vinden idd. Luister het dan ook vaak.. Heerlijk. Jonge ouwe lul hoor ik wel eens.. Ma dat maakt mij de pis nie lauw! :o

    Maakt niet uit wat ik erbij krijg aan centimeters in omtrek, mn muziek smaak blijft breder. :D
    ach je moet eens weten wat ik tehoren kreeg toen we een jaar of 8 geleden bij een concert van Harry Belafonte waren. :D

    Dat heb ik ook.. volgens mij pas ik wel 100x in mijn muzieksmaak in de breedte! :D
     
    Ben je je charme aan het oefenen?
    als het gemeend is. Dank je. :)


    ---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:22 ----------


    ach je moet eens weten wat ik tehoren kreeg toen we een jaar of 8 geleden bij een concert van Harry Belafonte waren. :D

    Dat heb ik ook.. volgens mij pas ik wel 100x in mijn muzieksmaak in de breedte! :D

    Klinkt lekker toch.
     
    visite weer de deur uit :D bek af en pijn maar we gaan der nog even een schoudertraining tegenaan gooien... groeien groeien groeien :D
     
    visite weer de deur uit :D bek af en pijn maar we gaan der nog even een schoudertraining tegenaan gooien... groeien groeien groeien :D

    Hoppa!!!! Gaan!! ;)

    hoi Marcel :wave: :D
     
    cheatday, Owya.
     
    Back
    Naar boven