MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Werd vandaag op mijn werk gebeld door een headhunter.. of ik nog beschikbaar ben of interesse had in een andere baan... hij had een baan voor me.:D (eigenlijk 2 ... die bedrijven zochten iemand zoals ik zei hij... )
    Toch wel apart.. kon ik in oktober kiezen uit 3 banen waarvan de bedrijven tegen elkaar op gingen.. Heb uiteraard gekozen voor wat ik echt wil! ... word ik nu weer gebeld... en dan te bedenken dat het crisis is. :rolleyes:
    Voelt toch wel goed. :D
     
    Site gevonden waar m'n iPhone repareren maar 100 euro kost. Nice!

    Voor 140 heb je gelijk een nieuwe mee bij de Apple store in Amsterdam als ik me niet vergis. Moet je even bellen wat t kost om scherm te repareren (lees: inleveren en tegen betaling nieuw toestel mee krijgen)

    Beter dan dat je straks een nep scherm er op hebt en allemaal onderdelen missen
     
    11jrbeg.jpg



    <3!
     
    Tickets naar D.C. geboekt met wat maten.
     
    Voor 140 heb je gelijk een nieuwe mee bij de Apple store in Amsterdam als ik me niet vergis. Moet je even bellen wat t kost om scherm te repareren (lees: inleveren en tegen betaling nieuw toestel mee krijgen)

    Beter dan dat je straks een nep scherm er op hebt en allemaal onderdelen missen

    Zal ik ff kijken zo
     
    straks presentatie engels. Mocht zelf een onderwerp uitkiezen. Bodybuilding it is.

    Zal eens zorgen dat hij flabbergasted is straks.
     
    volgens mij is een presentatie over homocoïtusualiteit minder gay dan dit.

    succes iig.

    kan mij het schelen of het gay is of niet. Dit is toch het makkelijkste wat ik kan doen. Als ik me nou een stuk niet kan herrineren @ presentatie en het gaat bijvoorbeeld over compound moves. Dan kan ik er zo een eigen draai aan geven zonder dat iemand het opvalt. Terwijl als ik het over bijvoorbeeld construeren van gebouwen doe. ( zeg zomaar iets nu) dan ben ik ****ed als ik black out heb.
    gaat om een cijfer hea, hier een voldoende op ( naja een 4 minimaal) betekend dat diploma 100% in the pocket heb.

    dankje missnuke.
     
    Vrijdag een epic refeed houden. 2,5 uur onbeperkt wokken :) Ga toch voor minimaal 8 borden excl toetjes.
     
    Vrijdag een epic refeed houden. 2,5 uur onbeperkt wokken :) Ga toch voor minimaal 8 borden excl toetjes.
    Doet me denken aan de meet in Turnhout :p
     
    kan mij het schelen of het gay is of niet. Dit is toch het makkelijkste wat ik kan doen. Als ik me nou een stuk niet kan herrineren @ presentatie en het gaat bijvoorbeeld over compound moves. Dan kan ik er zo een eigen draai aan geven zonder dat iemand het opvalt. Terwijl als ik het over bijvoorbeeld construeren van gebouwen doe. ( zeg zomaar iets nu) dan ben ik ****ed als ik black out heb.
    gaat om een cijfer hea, hier een voldoende op ( naja een 4 minimaal) betekend dat diploma 100% in the pocket heb.

    dankje missnuke.

    Slimme keus idd ;) niks met gay van doen.. ****ing hater vind t gewoon k*t dat hij niet van die goede ideeën heeft ;)
     
    8.7 op presentatie. Damn wat was dat een lekker onderwerp. Geen voorbereiding en toch alles zo weg lullen.
     
    Back
    Naar boven