Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • kan mij het schelen of het gay is of niet. Dit is toch het makkelijkste wat ik kan doen. Als ik me nou een stuk niet kan herrineren @ presentatie en het gaat bijvoorbeeld over compound moves. Dan kan ik er zo een eigen draai aan geven zonder dat iemand het opvalt. Terwijl als ik het over bijvoorbeeld construeren van gebouwen doe. ( zeg zomaar iets nu) dan ben ik ****ed als ik black out heb.
    gaat om een cijfer hea, hier een voldoende op ( naja een 4 minimaal) betekend dat diploma 100% in the pocket heb.

    dankje missnuke.

    Compound moves
     
    Via via een gsm nr gekregen van een vrouw op mijn werk
     
    kan mij het schelen of het gay is of niet. Dit is toch het makkelijkste wat ik kan doen. Als ik me nou een stuk niet kan herrineren @ presentatie en het gaat bijvoorbeeld over compound moves. Dan kan ik er zo een eigen draai aan geven zonder dat iemand het opvalt. Terwijl als ik het over bijvoorbeeld construeren van gebouwen doe. ( zeg zomaar iets nu) dan ben ik ****ed als ik black out heb.
    gaat om een cijfer hea, hier een voldoende op ( naja een 4 minimaal) betekend dat diploma 100% in the pocket heb.

    dankje missnuke.

    8.7 op presentatie. Damn wat was dat een lekker onderwerp. Geen voorbereiding en toch alles zo weg lullen.

    nice!!

    maar bij jouw opleiding hoef je maar een 4 te halen en dan heb je je diploma?:eek:
     
    not sure if srs :D

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Zag ik net ook op facebook, vind m leuk ;P
     
    10euro gewonnen met kraskaart. niet dat het iets voorstelt maar toch leuk haha
     
    altijd nice, toch
     
    nice!!

    maar bij jouw opleiding hoef je maar een 4 te halen en dan heb je je diploma?:eek:

    nee haha, heb iets van 13/14 cijfers op men diploma. Daarvan mag je maximaal 2 5en of 1 4 hebben.
    en ik heb alles al afgerond op een 6.5 of hoger dus een 3.5 was in theorie genoeg geweest. of naja eigenlijk was een 1 genoeg geweest want eerste 2 cijfers op engels waren iets van 7.5
     
    3 x bw+45kg neutral pull up :)
     
    Heel het huis ruikt naar pizza... jum jum.. even genieten van mijn home made pizza
     
    Pizza... damn dat low carb.
     
    Back
    Naar boven