MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


  • Fingers crossed ;) good luck!

    :roflol: nog eens een oude riem (standaard leder zwart) aangedaan van toen ik 14-15 was. 2 gaatjes kleiner! Gvd wat was ik vroeger dik :eek: (op mijn 14fzo woog ik 88kg,nadien gezakt naar 74kg)



    Ow en het is f*cking goed weer!

    Hahaha, hier andersom,.. Moet echt nw zooi gaan kopen, want steeds meer dingen passen niet meer :(
    Maar goed bezig :thumb:

    Geweldig weer, stevige training en vains, dem vains popping!

    Nice!!! Hoop zsm ook weer te kunnen/mogen trainen!!!
     
    Een Belgische man leeft al een week op een dieet van gin-tonics. De 34-jarige Cain Ransbottyn uit Brasschaat is al ruim zeven kilo kwijt. Dat meldt de Belgische krant De Standaard.

    De Belg wil met het crash-dieet bewijzen dat alcohol voldoende energie levert om te overleven, en toch af te vallen. Hij drinkt per dag zo'n twaalf gin-tonics. Alleen afgelopen zondag at hij wat spinazie. Omdat hij "wat te knabbelen" wilde hebben.

    Ransbottyn zegt dat er wel één nadeel aan het cocktail-dieet zit: hij heeft constant een promille alcohol in zijn bloed. Hij leeft dus al dagenlang in een roes. "Echt zat kun je het niet noemen, maar ik ben niet op mijn scherpst", zegt hij. Morgen begint hij daarom weer met eten.
    http://nos.nl/artikel/499122-gintonicdieet-7-kilo-kwijt.html

    lol
     
    De bejaarde White Knights in het vrouwenlog-topic. :roflol:

    ApftSg4I1ih8f34g8oaxuA5fo1_400.gif
     
    8 dagen clean dieet 200 gram lichter en een PR op de deadlift, voelt goed. Ook een nieuwe zichtbare ader gespot op mijn schouder waar mijn libido van omhoog schoot toen ik dat zag, hihi.
     
    Ah zo. Omdat je topic zei en niet topics dacht ik dat ik al wat miste :p haha
     
    Ik word begluurd door de buurvrouw die boven voor het raam staat haha want ik lig topless in de tuin.
     
    Ik word begluurd door de buurvrouw die boven voor het raam staat haha want ik lig topless in de tuin.

    Zal zich ook wel afvragen hoe een walvis daar nou kan aanspoelen :trollface:
     
    Hahahaha
    i'm not even mad.:cool:


    ---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 13:33 ----------



    Ze staat wel met een telefoon bij haar oor. :roflol:

    Godver drukte weer op enter ipv backspace :roflol:

    Karma moest zijn: zou wel episch zijn als ze straks met paar vriendinnen voor raam stond
     
    Godver drukte weer op enter ipv backspace :roflol:

    Karma moest zijn: zou wel episch zijn als ze straks met paar vriendinnen voor raam stond

    Haha inderdaad maar ik heb snel een shirt aangetrokken werd er verlegen van.
     
    Hhhhnnggg na een minder begin toch een van de betere trainingen in tijden gehad <3
     
    Back
    Naar boven