MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Middagje in de zon gewerkt, wat een leuk baantje heb ik toch ook altijd in de zomermaanden. Beetje badmeester spelen in een buitenbad :D
     
    niet om lullig te doen maar je posts komen altijd over als "wacht maar tot ik aan de aas zit, dan is alles beter", denk dat het vies gaat tegenvallen
     
    niet om lullig te doen maar je posts komen altijd over als "wacht maar tot ik aan de aas zit, dan is alles beter", denk dat het vies gaat tegenvallen
    Ik maak een log over 3 weken dan zal ik alles stuk voor stuk posten wat ik ervaar en we zullen eindelijk zien of AAS de wonderdrug is dat men beweerd. Voeding en training zijn in orde kijken hvl ik ga gainen dan.
     
    Ik maak een log over 3 weken dan zal ik alles stuk voor stuk posten wat ik ervaar en we zullen eindelijk zien of AAS de wonderdrug is dat men beweerd. Voeding en training zijn in orde kijken hvl ik ga gainen dan.

    Wat ga je zetten? :p
     
    Wat ga je zetten? :p
    500 mg test e . Heb vandaag niet exact 2 ml gezet btw, volgende keer beter.
    Zet wat te sukkelen met het optrekken, lees overal dat je lucht erin moet spuiten maar als ik dat deed kwam er een soort van druk erop waardoor ik mn spuit eruit moest trekken en zo ml's verlies had. Niet meer met lucht gedaan en ging prima.

    Maak over 2-3 weken wel een log als het inkickt
     
    500 mg test e . Heb vandaag niet exact 2 ml gezet btw, volgende keer beter.
    Zet wat te sukkelen met het optrekken, lees overal dat je lucht erin moet spuiten maar als ik dat deed kwam er een soort van druk erop waardoor ik mn spuit eruit moest trekken en zo ml's verlies had. Niet meer met lucht gedaan en ging prima.

    Maak over 2-3 weken wel een log als het inkickt

    Waarom niet gelijk beginnen? Dat inkicken is bullshit, je hebt al gelijk een bak meer test zitten dan je normaal in je lichaam hebt :p
     
    Waarom niet gelijk beginnen? Dat inkicken is bullshit, je hebt al gelijk een bak meer test zitten dan je normaal in je lichaam hebt :p
    Als ik binnen een week wat merk op weegschaal of kracht in gym dan maak ik gelijk een log.
    Ga het 8-12 weken lang gebruiken en in week 3 met HCG.
    Twijfel om ook roa erbij te nemen op woensdag en zondag 20 mg om acne te voorkomen maar ik zonnebank ook voor de tan dus gaat een beetje moeilijk worden.
     
    Als ik binnen een week wat merk op weegschaal of kracht in gym dan maak ik gelijk een log.
    Ga het 8-12 weken lang gebruiken en in week 3 met HCG.
    Twijfel om ook roa erbij te nemen op woensdag en zondag 20 mg om acne te voorkomen maar ik zonnebank ook voor de tan dus gaat een beetje moeilijk worden.

    Waarom hcg er bij? Op 10 weken en geen 9nor heeft dat niet zoveel zin hoor :p

    Zou eerst maar afwachten tot je überhaupt acne krijgt, hoeft niet
     
    Waarom hcg er bij? Op 10 weken en geen 9nor heeft dat niet zoveel zin hoor :p

    Zou eerst maar afwachten tot je überhaupt acne krijgt, hoeft niet
    Als ik nog sneller en beter herstel waarom niet kan ik na een periode weer aan de slag :).

    Met zon laag testlevels ga ik nooit mn streef bereiken. Dan maar met juice
     
    Back
    Naar boven