XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als ik nog sneller en beter herstel waarom niet kan ik na een periode weer aan de slag :).

    Met zon laag testlevels ga ik nooit mn streef bereiken. Dan maar met juice

    Je ballen zijn niet t enige die moeten herstellen he :p

    Maar goed, kwaad zal t zeker niet.
     
    Momenteel bekijken: 6 gebruiker(s) (5 leden en 1 gasten) dit topic
    Tatt, insanityy, rotjoch, sniperXXL, Tieme
     
    Gewoon. Zoals ik me nu voel. :)
     
    meer dan 90kg fat free mass nu ;d makes my day
     
    Vandaag vroeg mijn baas of ik alles wou uitleggen aan die nieuwe! Best goed gevoel!



    Ow en de zus van een oude vriend van mij gezien. Damn, epic milf :eek: die is 25 fzo
     
    Vandaag vroeg mijn baas of ik alles wou uitleggen aan die nieuwe! Best goed gevoel!



    Ow en de zus van een oude vriend van mij gezien. Damn, epic milf :eek: die is 25 fzo

    een milf van 25 !!!!!!!!!!!!!

    Ik voel me oud ineens man, dankjewel weer
     
    een milf van 25 !!!!!!!!!!!!!

    Ik voel me oud ineens man, dankjewel weer

    Ja ik schat ze toch zoiets...

    Had ze paar weken geleden gezien, vorige week met die oude vriend en vandaag had ze kind een kind van 2 jaar fzo bij!



    :roflol: Sgraag gedaan!
     
    Ja ik schat ze toch zoiets...

    Had ze paar weken geleden gezien, vorige week met die oude vriend en vandaag had ze kind een kind van 2 jaar fzo bij!



    :roflol: Sgraag gedaan!
    De dag van vandaag hebben ze op 15 jaar al kinderen. Voor hetzelfde geld:

    pedobear.jpg
     
    een milf van 25 !!!!!!!!!!!!!

    Ik voel me oud ineens man, dankjewel weer
    Een vrouw van 25 vind ik nog een vrij jong blaadje. Tussen de 30 en 40 vind ik ze het mooiste. Boven de 45 moet men het brandende schip meestal spoedig verlaten, een man doet er dus verstandig aan over een roeibootje te beschikken. Maar... no matter what age: De weg waarlangs een vrouw zwemt is even woest en sluw als die van een struikrover.
    http://www.youtube.com/watch?v=d0EQyi6ytxw
     
    Een vrouw van 25 vind ik nog een vrij jong blaadje. Tussen de 30 en 40 vind ik ze het mooiste. Boven de 45 moet men het brandende schip meestal spoedig verlaten, een man doet er dus verstandig aan over een roeibootje te beschikken. Maar... no matter what age: De weg waarlangs een vrouw zwemt is even woest en sluw als die van een struikrover.
    Damn, prachtig hoe kom je erop. :D
     
    Back
    Naar boven