AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hmmm zusje van cristiano ronaldo

    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Zo bobben voor de boys, goed voor de gains en heb er zin in :) Waarschijnlijk naar Nijmegen (3 gezusters gok ik) Nog meer mensen in toevallig? :D
     
    Lekkere been en buik training gehad..

    Net cadeautje open gemaakt.. Zat er zomaar een envelopje in de bus.. 2 super mooie munten voor in mijn my iMenso ketting.. Happy mee. :D ;)

    Nu heerlijk relaxen op de bank met een pak surimisticks Jum Jum
     
    Lekkere been en buik training gehad..

    Net cadeautje open gemaakt.. Zat er zomaar een envelopje in de bus.. 2 super mooie munten voor in mijn my iMenso ketting.. Happy mee. :D ;)

    Nu heerlijk relaxen op de bank met een pak surimisticks Jum Jum
    Klinkt goed! :)

    altijd leuk een kadootje he! Ik kreeg vandaag als bedankje voor wederom iemand met pc problemen helpen een hortensia.

    Jummie.. de krabchunks zijn er hier vanmiddag al ingegaan. Vanaaf weer even zondigen met zakje cassave en zo braaf mijn kwark met noten. :D

    geniet ervan he!
     
    AJAX !
    En wel een lekker dagje in Beverwijk gehad..........
     
    Klinkt goed! :)

    altijd leuk een kadootje he! Ik kreeg vandaag als bedankje voor wederom iemand met pc problemen helpen een hortensia.

    Jummie.. de krabchunks zijn er hier vanmiddag al ingegaan. Vanaaf weer even zondigen met zakje cassave en zo braaf mijn kwark met noten. :D

    geniet ervan he!

    Ben dol op cadeautjes :D

    Dat is ook altijd leuk ja!! Zijn mooie planten.. Beginnen hier nu weer te bloeien.. Heb mooie witte en roze en aqua blauwe

    Heb visdagje vandaag.. Heb ook al een makreel op Hahaha
     
    Ben dol op cadeautjes :D

    Dat is ook altijd leuk ja!! Zijn mooie planten.. Beginnen hier nu weer te bloeien.. Heb mooie witte en roze en aqua blauwe

    Heb visdagje vandaag.. Heb ook al een makreel op Hahaha
    hahah.. ik ook ja! krijg ze alleen niet zo vaak :D

    Ik heb een roze gehad. Hij staat nu in volle bloei in de kamer.

    Visdagje he.. ik heb nog een pakje gerookte panga liggen.. morgen denk ik maar! :D
    Nu kwark met noten. Zoals altijd! hahaha
     
    Zometeen strong man training met Sanca, Sayer en MassiveBE!!
     
    net gezien dat pain and gain al uit is in USA, zo maar even kijken voor een download hnnnnnnnnnng
     
    Zonnetje schijnt heerlijk!!
    Misschien even naar het strand met kleine man
     
    Jongens!


    Heb hier iets in mijn water zitten, het is een wit poeder. Kom even niet af met humoristische opmerkingen zoals dat is cocaïne of iets in die trend. Ik wil weten of het calcium, magnesium of kalk is. Het moet 1 van die drie zijn. Het is een lang verhaal maar we krijgen dat water, het is niet vanuit de winkel. Ik denk dat die homeopaat er een soort supp van maakt. Weet iemand met wat scheikundige kennis hoe ik er kan achter komen wat die poeder is?
     
    Back
    Naar boven