XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Verdomme verkeerde topic
     
    :roflol:

    Als ik van de zomer in België ben kom ik wel een keer langs (als sanca belooft mij heel te laten)

    Misschien kan ik dan sayer wel outliften :sad:
    [afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Probeerde rustig maar wat hammer/bicep curls te doen maar zelfs dat lukt niet met die k*t ribben.
    Iemand wat advies, pijnstillers en knallen of toch maar een maandje rust gaan houden?

    Beste advies is laten herstellen, rust dus. Wil je toch graag licht trainen zonder pijn dan diclofenac nemen.
     
    net batterij vervangen van Pokemon Gold en kan nu weer opslaan :D
     
    Net staande gehouden door de politie omdat ik niet goed zou hebben uitgekeken toen ik uit een zijstraat kwam en een auto schijnbaar daarvoor moest uitwijken en ze vond het nodig om er wat van te zeggen. Uiteindelijk ontstond er daardoor een kleine file omdat die bish midden op straat moest stoppen en de hele weg blokkeerde :roflol:

    Die blauwe paupers worden een steeds grotere grap :roflol: :roflol:
     
    Net staande gehouden door de politie omdat ik niet goed zou hebben uitgekeken toen ik uit een zijstraat kwam en een auto schijnbaar daarvoor moest uitwijken en ze vond het nodig om er wat van te zeggen. Uiteindelijk ontstond er daardoor een kleine file omdat die bish midden op straat moest stoppen en de hele weg blokkeerde :roflol:

    Die blauwe paupers worden een steeds grotere grap :roflol: :roflol:
    Pas op wat je zegt over ons A-merk. :roflol:
     
    Net staande gehouden door de politie omdat ik niet goed zou hebben uitgekeken toen ik uit een zijstraat kwam en een auto schijnbaar daarvoor moest uitwijken en ze vond het nodig om er wat van te zeggen. Uiteindelijk ontstond er daardoor een kleine file omdat die bish midden op straat moest stoppen en de hele weg blokkeerde :roflol:

    Die blauwe paupers worden een steeds grotere grap :roflol: :roflol:

    Begint er al mee dat vrouwen überhaupt een voertuig mogen besturen die harder kan dan 5km/u. en meer dan 1 knop bevat.
     
    Begint er al mee dat vrouwen überhaupt een voertuig mogen besturen die harder kan dan 5km/u. en meer dan 1 knop bevat.

    En vervolgens ook nog dat ze door hun beroep naast het aanrecht ook het recht krijgen om je op dingen aan te spreken en te bekeuren indien nodig :(

    Zat trouwens wat oudere kerel naast haar (hogere rang aan streepjes te zien) Die vrouw praatte de hele tijd en hij zei niks, toen ik hem aankeek knikte hij zo van: ja laat haar maar praten het zal wel :roflol:
     
    En vervolgens ook nog dat ze door hun beroep naast het aanrecht ook het recht krijgen om je op dingen aan te spreken en te bekeuren indien nodig :(

    Zat trouwens wat oudere kerel naast haar (hogere rang aan streepjes te zien) Die vrouw praatte de hele tijd en hij zei niks, toen ik hem aankeek knikte hij zo van: ja laat haar maar praten het zal wel :roflol:

    Haha ja die wijven zijn erger dan de kerels meestal.

    Volgens mij gaat elke avond daar de zweep over en krijgen ze een grote neger dildo in hun reet
     
    Haha ja die wijven zijn erger dan de kerels meestal.

    Volgens mij gaat elke avond daar de zweep over en krijgen ze een grote neger dildo in hun reet

    niks voor jou dan? bij de politie gaan werken? :trollface:
     
    niks voor jou dan? bij de politie gaan werken? :trollface:

    Lijkt me wel wat, gewoon mensen bekeuringen geven omdat het kan. Beetje legaal rondscheuren en praktijk ondervinden of het echt drugs was wat je ingenomen hebt.
     
    Lijkt me wel wat, gewoon mensen bekeuringen geven omdat het kan. Beetje legaal rondscheuren en praktijk ondervinden of het echt drugs was wat je ingenomen hebt.

    beetje jammer dat ze jou toch nooit aannemen. zelfs dat kan je niet
     
    Back
    Naar boven