AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Schaduw van een penis in erectie? :trollface:
     
    Langer over opleiding doen als resultaat van het niet weten wat een leuke opleiding is staat los van iq. Mag toch wel hopen dat jij slim genoeg bent om te realiseren dat daar geen verband tussen zit.

    En je iq staat los van je eq, iets wat toch ook zeker een rol speelt bij geschiktheid voor functies.

    En narcisme staat niet hoog op de lijst van gewenste competenties brah :(
     
    Big T. gespot op A12.

    wa22oz.jpg
     
    En je iq staat los van je eq, iets wat toch ook zeker een rol speelt bij geschiktheid voor functies.

    En narcisme staat niet hoog op de lijst van gewenste competenties brah :(

    Please alsof er geen narcistische agenten zijn. Volgens mij poetsen die lui hun badge op met hun daarvoor op de badge gedeponeerde sperma
     
    Please alsof er geen narcistische agenten zijn. Volgens mij poetsen die lui hun badge op met hun daarvoor op de badge gedeponeerde sperma

    Ik zeg niet dat er geen narcistische agenten zijn, ik zeg alleen dat het geen gewenste karaktereigenschap is.
     
    Ik zeg niet dat er geen narcistische agenten zijn, ik zeg alleen dat het geen gewenste karaktereigenschap is.

    :roflol:

    T is allemaal achterlijk volk wat denkt dat ze alles kunnen maken omdat de wetgeving ze iets meer macht geeft dan de gemiddelde burgers. Ik weet niet hoe het bij jullie in de omgeving is maar hier zijn ze echt stuk voor stuk compleet achterlijk.

    Ken meerdere mensen die hier bij de politie gewerkt hebben en huilend weg rende omdat het zo'n corrupte bende is.

    Zou me niet verbazen als ze een foto van hitler achter die van de koningin hebben hangen.

    Disclaimer: dit is uiteraard een mening.
     
    :roflol:

    T is allemaal achterlijk volk wat denkt dat ze alles kunnen maken omdat de wetgeving ze iets meer macht geeft dan de gemiddelde burgers. Ik weet niet hoe het bij jullie in de omgeving is maar hier zijn ze echt stuk voor stuk compleet achterlijk.

    Ken meerdere mensen die hier bij de politie gewerkt hebben en huilend weg rende omdat het zo'n corrupte bende is.

    Zou me niet verbazen als ze een foto van hitler achter die van de koningin hebben hangen.

    Disclaimer: dit is uiteraard een mening.

    Dat dat je mening is zegt meer over jou dan over de gemiddelde agent.
    Je snapt toch ook wel dat een eenstreper geen beleidsmaker is?
    Echter snap ik je wel, je hebt natuurlijk niet de beste ervaringen met het politiekorps... Beetje zielig van je om vervolgens zo generaliserend de gemiddelde agent weg te zetten.
     
    Dat dat je mening is zegt meer over jou dan over de gemiddelde agent.
    Je snapt toch ook wel dat een eenstreper geen beleidsmaker is?
    Echter snap ik je wel, je hebt natuurlijk niet de beste ervaringen met het politiekorps... Beetje zielig van je om vervolgens zo generaliserend de gemiddelde agent weg te zetten.

    Ik zeg het enkel voor hier in de omgeving en met mij tientallen anderen mensen.

    Ik zou nog liever dagelijks mijn eigen stront op eten dan dagelijks om moeten gaan met die figuren.
     
    Dat dat je mening is zegt meer over jou dan over de gemiddelde agent.
    Je snapt toch ook wel dat een eenstreper geen beleidsmaker is?
    Echter snap ik je wel, je hebt natuurlijk niet de beste ervaringen met het politiekorps... Beetje zielig van je om vervolgens zo generaliserend de gemiddelde agent weg te zetten.
    Niet allemaal maar hij heeft wel gelijk met sommigen.
    Verkeersflikkers zijn al echt helemaal klootzakken, 1km/h te snel? Op de bon. Op nog geen kilometer van je huis zonder motorboots (op de moto), boete... Ben die kakkerlakken goed beu... En zelf gaan ze vaak lekker op de stoep parkeren en 1 op 2 rijd zelf ook constant meer dan 1km/h te snel...

    Gewone flikkers heb je er genoeg tussen die meevallen maar ook die verzuurd zijn. Flikker wou eens met me klappen...direct dikke air opzetten en doen alsof hij alles weet en les proberen lezen...
     
    weer 1% BF minder en iets unieks gepresteerd in de CUT namelijk een PR gemaakt op de Push Press - 75KG :D
     
    Niet allemaal maar hij heeft wel gelijk met sommigen.
    Verkeersflikkers zijn al echt helemaal klootzakken, 1km/h te snel? Op de bon. Op nog geen kilometer van je huis zonder motorboots, boete... Ben die kakkerlakken goed beu... En zelf gaan ze vaak lekker op de stoep parkeren en 1 op 2 rijd zelf ook constant meer dan 1km/h te snel...

    Gewone flikkers heb je er genoeg tussen die meevallen maar ook die verzuurd zijn. Flikker wou eens met me klappen...direct dikke air opzetten en doen alsof hij alles weet en les proberen lezen...

    Haha echt he :roflol:

    1 van die autisten hier had mij bij de nek gegrepen toen ik zei dat ik hem de kanker van de maatschappij vond. Gelijk 112 gebeld kreeg te horen dat ik maar moest wachten en nadenken of ik aangifte wilde doen. Dus volgende dag met alle getuigen naar politie gegaan en weigerde ze gewoon aangifte op te nemen omdat ze niet wisten welke agent het was. Op de bon stond namelijk alleen het nummer van zijn collega en ze hielden voet bij stuk niet te kunnen uitzoeken wie het geweest was.

    Uiteindelijk besloten om er niks tegen te doen omdat 2 agenten die zeggen dat er niks aan de hand was natuurlijk een stuk sterker staan dan enkele jongelui.
     
    Gvd, epic maaltijd in de maak!! :meal:

    Zal vanavond wel pics posten!. De saus staat nog wat te sudderen (met laurier), maar smaakt echt al epic goed en als je het riekt, begint de zever uit je mond te lopen! :D
     
    Geen gaatjes bij de tandarts.

    goedzo!





    vandaag lekker de hele dag vrij geweest en een zijltje voor me motor gekocht die precies past. en nog wat hoeden gepast in de hoedenwinkel maar ik moet nog erg aan mijn hoofd wennen onder een hoed.
     
    Hatebreed Live Dominance, tering tyfus wat zijn die gasten toch goed live. :heart:
     
    Haha echt he :roflol:

    1 van die autisten hier had mij bij de nek gegrepen toen ik zei dat ik hem de kanker van de maatschappij vond. Gelijk 112 gebeld kreeg te horen dat ik maar moest wachten en nadenken of ik aangifte wilde doen. Dus volgende dag met alle getuigen naar politie gegaan en weigerde ze gewoon aangifte op te nemen omdat ze niet wisten welke agent het was. Op de bon stond namelijk alleen het nummer van zijn collega en ze hielden voet bij stuk niet te kunnen uitzoeken wie het geweest was.

    Uiteindelijk besloten om er niks tegen te doen omdat 2 agenten die zeggen dat er niks aan de hand was natuurlijk een stuk sterker staan dan enkele jongelui.

    geluk dat je niet weer was aangehouden


    maar dat zou toch wel onterecht zijn net als bij de andere 2 zaken
     
    goedzo!





    vandaag lekker de hele dag vrij geweest en een zijltje voor me motor gekocht die precies past. en nog wat hoeden gepast in de hoedenwinkel maar ik moet nog erg aan mijn hoofd wennen onder een hoed.
    Ik vind je er echt knap uitzien met zo'n hoed op je kop! Bedankt om die foto te delen in pm. :)

    [afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven