Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hatebreed Live Dominance, tering tyfus wat zijn die gasten toch goed live. :heart:

    hahaha ben je liedjes uit je hoofd aan het leren voor fortarock? we gaan wel ff meeten lijkt me?

    ---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:01 ----------

    Ik vind je er echt knap uitzien met zo'n hoed op je kop! Bedankt om die foto te delen in pm. :)

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    ik heb sinds zaterdag een bolhoedje en ik draag geen bril. je plaatje is ongeldig.
     
    Haha echt he :roflol:

    1 van die autisten hier had mij bij de nek gegrepen toen ik zei dat ik hem de kanker van de maatschappij vond. Gelijk 112 gebeld kreeg te horen dat ik maar moest wachten en nadenken of ik aangifte wilde doen. Dus volgende dag met alle getuigen naar politie gegaan en weigerde ze gewoon aangifte op te nemen omdat ze niet wisten welke agent het was. Op de bon stond namelijk alleen het nummer van zijn collega en ze hielden voet bij stuk niet te kunnen uitzoeken wie het geweest was.

    Uiteindelijk besloten om er niks tegen te doen omdat 2 agenten die zeggen dat er niks aan de hand was natuurlijk een stuk sterker staan dan enkele jongelui.

    jij bent de kanker van de samenleving
     
    hahaha ben je liedjes uit je hoofd aan het leren voor fortarock? we gaan wel ff meeten lijkt me?

    ---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:01 ----------



    ik heb sinds zaterdag een bolhoedje en ik draag geen bril. je plaatje is ongeldig.
    Ben tegen die tijd op ****antie en m'n vader wil me niet brengen op de brommer vanaf de camping. :(

    Alexis Sayle much?
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    geluk dat je niet weer was aangehouden


    maar dat zou toch wel onterecht zijn net als bij de andere 2 zaken

    Waar willen ze me voor aanhouden? T uitten van mijn mening?

    Alsof jij niet boos zou worden als je een boete krijgt terwijl je vuilniszakken in de auto aan t mikken bent 10 meter voor een einde laden en lossen zone (rond, rode rand, 1 streep), meneer agent wijst op dat bord en krijgt te horen: niks mee te maken je mag hier niet staan.

    Zelfs bij het politie bureau als 112 bevestigden dat je daar gewoon mag laden en lossen.

    Paar uur daarvoor had de politie ook een invalide kerel een boete gegeven omdat die daar ook 2 minuten stond.

    Nee echt daar krijg je respect door :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:15 ----------

    jij bent de kanker van de samenleving

    Goede onderbouwing.

    Ga werken, je ouders hebben gelijk.
     
    Waar willen ze me voor aanhouden? T uitten van mijn mening?

    Alsof jij niet boos zou worden als je een boete krijgt terwijl je vuilniszakken in de auto aan t mikken bent 10 meter voor een einde laden en lossen zone (rond, rode rand, 1 streep), meneer agent wijst op dat bord en krijgt te horen: niks mee te maken je mag hier niet staan.

    Zelfs bij het politie bureau als 112 bevestigden dat je daar gewoon mag laden en lossen.

    Paar uur daarvoor had de politie ook een invalide kerel een boete gegeven omdat die daar ook 2 minuten stond.

    Nee echt daar krijg je respect door :roflol:

    geen discussie, aangehouden voor gekwalificeerde belediging,

    of je nou gelijk had of niet over het laden en lossen
     
    geen discussie, aangehouden voor gekwalificeerde belediging,

    of je nou gelijk had of niet over het laden en lossen

    Mening uitten mag gewoon. Heb netjes gezegd "ik vind".

    De bon heb ik ook netjes in hun auto geflikkerd in plaats van op straat zodat het geen vervuiling was.

    En zelfs al zouden ze me mogen aanhouden dan nog is het excessief geweld en dat mag dan weer niet.
     
    geen discussie, aangehouden voor gekwalificeerde belediging,

    of je nou gelijk had of niet over het laden en lossen

    dit idd, je moet je mond houden en respect hebben voor de politie voordat je het terug krijgt
     
    Mening uitten mag gewoon. Heb netjes gezegd "ik vind".

    De bon heb ik ook netjes in hun auto geflikkerd in plaats van op straat zodat het geen vervuiling was.

    En zelfs al zouden ze me mogen aanhouden dan nog is het excessief geweld en dat mag dan weer niet.

    jij weet van de wereld al net zo weinig als je van trainen weet gast :roflol:

    beter zeg je gewoon niks en spuit wat aas
     
    dit idd, je moet je mond houden en respect hebben voor de politie voordat je het terug krijgt

    Ik heb geen respect voor mensen die mij niet normaal benaderen.

    Als een agent mij normaal benaderd gedraag ik me ook normaal, vaak zat een boete gehad die terecht was en dan wens ik ze gewoon netjes een fijne dag wetend dat ik lekker warm in de auto zit en zij in de kou alleen met dat lazerpistooltje de middag moeten doorbrengen.
     
    jij weet van de wereld al net zo weinig als je van trainen weet gast :roflol:

    beter zeg je gewoon niks en spuit wat aas

    Dus jij zou het accepteren als je een boete kreeg die onterecht was en vervolgens afgeblaft wordt door die agent.

    Sorry hoor dat ik niet met mijn billetjes uit elkaar ga staan wanneer iemand mij onrecht aan doet :roflol:
     
    Ik heb geen respect voor mensen die mij niet normaal benaderen.

    Als een agent mij normaal benaderd gedraag ik me ook normaal, vaak zat een boete gehad die terecht was en dan wens ik ze gewoon netjes een fijne dag wetend dat ik lekker warm in de auto zit en zij in de kou alleen met dat lazerpistooltje de middag moeten doorbrengen.

    een agent en iemand met een lazerpistooltje zijn niet dezelfde he.. dont know of je dat al wist :p
    de man met het lazerpistooltje heeft zich vast vereerd gevoelt dat jij hem als volwaardig agent hebt beschouwd.

    houd je gewoon aan de regels als je al wist dat je 10 meter verder mag laden en lossen, en ook al wist dat iemand anders op de betreffende plek waar jij stond een boete had gehad. waaro mga je daar dan in hemelsnaam staan met je auto
     
    Ik heb geen respect voor mensen die mij niet normaal benaderen.

    Als een agent mij normaal benaderd gedraag ik me ook normaal, vaak zat een boete gehad die terecht was en dan wens ik ze gewoon netjes een fijne dag wetend dat ik lekker warm in de auto zit en zij in de kou alleen met dat lazerpistooltje de middag moeten doorbrengen.
    Zo kan ik me ook is mengen,
    Politie ZUIGT . <-----------!
    Dus eens + een heleboel ! voor I Xyzyx I !
     
    Dus jij zou het accepteren als je een boete kreeg die onterecht was en vervolgens afgeblaft wordt door die agent.

    Sorry hoor dat ik niet met mijn billetjes uit elkaar ga staan wanneer iemand mij onrecht aan doet :roflol:

    Ik had meteen paar fototjes geklikt en beroep aangetekend, klaar is kees
     
    Ah rot toch op dat is zo'n slap excuus, in de context van wat het gebeurde en hoe je het zegt is het gewoon een belediging.

    Nee. Hij was gewoon de kanker van de samenleving omdat mensen die zich niet normaal gedragen tegenover andere mensen gewoon uitschot zijn, of ze nu een uniform aan hebben of niet.

    Hij had best normaal kunnen reageren en zijn fout kunnen erkennen, blijkbaar hoort fouten erkennen niet bij de politie opleiding.
     
    Back
    Naar boven