AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wajooo arnodsi player
    Ben ik nu eindelijk white knight lvl 100? :eek:

    Ooit gaat het hem lukken.
    soon%20%281%29.jpg


    Ik cut op 3700 :o
    :roflol::roflol: WAT? Ik op 2200kcal :sad:
     
    straks weer even werken.. heb er zin in :)
     
    Wat als ik haar straks echt zie? :o

    Dan ben je een creep? :dunno:


    JIj kan misschien 'perv lvl 99' in je sig zetten?
    Waarom werken jullie 2 niet samen? Samen sterk hé. Als jullie beide info delen kunnen jullie elk haar extra veel stalken! :D
    Wat denken jullie? :)

    ---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 11:02 ----------

    Ja man de namen die sommige mensen aan hen kinderen willen geven :roflol:. Denk dat het vooral kansarme gezinnen zijn.
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-baby-mag-niet-V8-Anal-of-Lucifer-heten.dhtml
    Nieuw-Zeelandse baby mag niet V8, Anal of Lucifer heten

    In Nieuw-Zeeland heeft de overheid een lijst gepubliceerd met voornamen die voortaan verboden zijn. Op die lijst staan onder meer V8, Anal, Queen Victoria, Lucifer, 2nd, 3rd en 5th. De namen zijn taboe omdat ze het kind mogelijk schade kunnen berokkenen.

    In 2008 ontnam een rechter in Nieuw-Zeeland de ouders van een toen 9-jarig meisje het hoederecht tot ze hun dochter een andere naam gaven. Het meisje kreeg van haar vader en moeder de naam 'Talula does the Hula from Hawaii'.

    "Die naam zet het kind voor schut en bezorgt haar een sociale handicap", oordeelde de rechter. Hij ontnam beide ouders het hoederecht, tot ze haar een nieuwe naam gaven. Het meisje schaamde zich over haar naam en liet zich door haar vrienden 'K' noemen.

    Volgens Nieuw-Zeelandse rechters zoeken sommige ouders de meest hilarische namen voor hun kinderen, zoals 'Fish' en 'Chips' voor tweelingen, 'Benson and Hedges', naar een sigarettenmerk, 'Number 16 Bus Shelter' en 'Sex Fruit'. Ambtenaren in Nieuw-Zeeland konden in principe geen namen weigeren, maar daar komt vanaf vandaag dus verandering in.
     
    Waarom werken jullie 2 niet samen? Samen sterk hé. Als jullie beide info delen kunnen jullie elk haar extra veel stalken! :D
    Wat denken jullie? :)

    ---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 11:02 ----------

    Ja man de namen die sommige mensen aan hen kinderen willen geven :roflol:. Denk dat het vooral kansarme gezinnen zijn.
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-baby-mag-niet-V8-Anal-of-Lucifer-heten.dhtml
    Omdat ik een WK en geen creep ben? :dunno:


    Ik vraag bv niet aan half DBB om de facebook en pikante en/of naaktpics van iemand om vervolgens haar naam in je sig te zetten :dunno::angstig:
    En ik vraag niet aan half DBB of dat missnuke is op de foto's die iemand gevonden heeft :dunno:
     
    Omdat ik een WK en geen creep ben? :dunno:


    Ik vraag bv niet aan half DBB om de facebook en pikante en/of naaktpics van iemand om vervolgens haar naam in je sig te zetten :dunno::angstig:
    En ik vraag niet aan half DBB of dat missnuke is op de foto's die iemand gevonden heeft :dunno:
    :roflol: :hahaha:
     
    Waarom werken jullie 2 niet samen? Samen sterk hé. Als jullie beide info delen kunnen jullie elk haar extra veel stalken! :D
    Wat denken jullie? :)

    ---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 11:02 ----------

    Ja man de namen die sommige mensen aan hen kinderen willen geven :roflol:. Denk dat het vooral kansarme gezinnen zijn.
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-baby-mag-niet-V8-Anal-of-Lucifer-heten.dhtml

    Samenwerken??

    Ik wacht nog steeds tot je me die facebook van missnuke in pm stuurt!! :mad: :fuu:
     
    Back
    Naar boven