AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

het weer + stokbrood met kruidenboter + zwembadje opgezet + vrij tot en met donderdag.

hell yeas.
 
vandaag en woensdag werken. rest van de week vrij ****yeaaa

morgen terassen met vriendin.
donderdag amsterdam met vriendin
vrijdag fotoshoot met vriendin

aight
 
vandaag en woensdag werken. rest van de week vrij ****yeaaa

morgen terassen met vriendin.
donderdag amsterdam met vriendin
vrijdag fotoshoot met vriendin

aight

Wanneer ga je liften dan? ... blijft maar weinig tijd over zo.
 
Wanneer ga je liften dan? ... blijft maar weinig tijd over zo.

vanavond, woensdag avond en vrijdag avond waarschijnlijk. donderdag is sportschool dicht :mad:
 
gister net zo lekker festival. Super weertje erbij.

Over 2 weken naar freshtival :P

nog meer bezoekers?
 
20 minuten staan persen als een vrouw die op het punt staat te bevallen. Biggest and nastiest dump ever!
Om tot de conclusie te komen dat ik niet kan doorspoelen omdat de waterpomp blijkbaar defect is.

Succes collega's. :D
 
Dit weer, instant libido gains.
 
Nieuw deadlift PR van 160kg. Eerste poging gefaald, daarna full rage mode omdat ik gefaald had, opnieuw geprobeerd en vlot naar boven :D.
 
Heel de dag liggen zonnen :cool: kleintje lekker wezen spetteren in het zwembad.. nu lekker te bed.. ik trainen..
Morgen weer zon dag please...
 
Heel de dag liggen zonnen :cool: kleintje lekker wezen spetteren in het zwembad.. nu lekker te bed.. ik trainen..
Morgen weer zon dag please...

Kans op klein buitje, soms gepaard met onweer, voor de rest prima. Woensdag weer bal. Net de dag dat ik eerder naar huis mag en het lange weekend begint. Damnit !
 
Kans op klein buitje, soms gepaard met onweer, voor de rest prima. Woensdag weer bal. Net de dag dat ik eerder naar huis mag en het lange weekend begint. Damnit !

Ik zie het ja :( wou morgen de bbq aanslingeren.. hopen dat buitje daarna valt...
 
Ik zie het ja :( wou morgen de bbq aanslingeren.. hopen dat buitje daarna valt...

Neem aan dat je forumgenoten bij deze van harte uitgenodigt zijn ?

Ik neem de kleine mee trouwens, die is gek op BBQ aangezien er altijd veel dip mogelijkheden zijn (maakt niet uit welke saus, als ze maar kan dippen)

Tot morgen alvast !
 
Back
Naar boven