MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb je anders gewoon virtueel coïtus? Op dbb?! ???

    Nope, maar als je me kan uitleggen hoe ik dat doe wil ik t vast wel een x proberen. Was meer een reactie op die jongen die er van droomt:rolleyes:
     
    Vanmorgen irl coïtus gehad met ziek lekkere chick, jammer alleen dat ik er al vier jaar getrouwd mee ben:D

    Hoop dat ze snel beter wordt man.

    Wat mijn dag goed maakte:
    Chef die tegen me zei, toen ik aankwam om 7 uur: werk is uitgesteld, neem en vrije dag, jij de ene helft, ik de andere helft, geniet er van.

    Dusssssss: vanmorgen kunnen trainen en nu lekker nietsnutten op belangrijke informatie opdoen op DBB
     
    Dat ik tot mijn stomme verbazing weer wat 2e hands SSD's weet te verkopen :eek:
    nou ja 2e hands, 2 x gebruikt voor test doeleinden......:p
     
    Ik reed op mijn scootertje naar de sportschool en toen kwam ik onderweg groot een aanplakbiljet tegen van Limp Bizkit in Groningen. Net ff kaartje gekocht :)
     
    Ik reed op mijn scootertje naar de sportschool en toen kwam ik onderweg groot een aanplakbiljet tegen van Limp Bizkit in Groningen. Net ff kaartje gekocht :)
    Dus toch!

    mecibug.jpg
     
    Snapt iemand hier wat over agio reserves ?

    Verschil tussen nominaal en daadwerkelijke waarde. Moet bij een NV direct gestort worden. Moet apart vermeld worden op balans.
     
    Klopt zeker niet dunste daar;)

    Zeker nice gym.
    enkel de 14 jarige meisjes zijn dunner?:lol:

    Ik sta stuk droger dan Arnaud :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 11:07 ----------



    :fuu:

    5 kilo moet wel natty lukken voor einde zomer :sad:
    Je staat droger, hebt 2 kuren achter de rug en nog steeds heb ik meer abs dan jou! U jelly?
     
    Verschil tussen nominaal en daadwerkelijke waarde. Moet bij een NV direct gestort worden. Moet apart vermeld worden op balans.

    Oke maar nu is mijn vraag: stel je wilt dat een agiostorting niet toekomt aan een andere aandeelhouder, wat voor statutaire regeling kun je dan opmaken?
     
    Oke maar nu is mijn vraag: stel je wilt dat een agiostorting niet toekomt aan een andere aandeelhouder, wat voor statutaire regeling kun je dan opmaken?

    Je bedoelt bij het uitkeren van dividend uit de vrije reserves aan de aandeelhouders?
     
    Je bedoelt bij het uitkeren van dividend uit de vrije reserves aan de aandeelhouders?

    Nee niet uit de vrije reserves, maar de agio reserves. Ik zat zelf te denken aan letteraandelen, dat houders van aandeel A dividend uitkeringen genieten van winstreserve A (waar agio is toegevoegd) en houders van B niet. Zat nu te kijken naar een geschreven statutaire regeling, maar moeilijk te vinden.
     
    Nee niet uit de vrije reserves, maar de agio reserves. Ik zat zelf te denken aan letteraandelen, dat houders van aandeel A dividend uitkeringen genieten van winstreserve A (waar agio is toegevoegd) en houders van B niet. Zat nu te kijken naar een geschreven statutaire regeling, maar moeilijk te vinden.

    De agio reserve is een vrije reserve. Misschien het uitgeven van gewoon preferente aandelen? Daarmee houden ze een vast jaarlijks dividend.
     
    De agio reserve is een vrije reserve. Misschien het uitgeven van gewoon preferente aandelen? Daarmee houden ze een vast jaarlijks dividend.

    Maar de gewone aandeelhouders mogen niks van de agio. Kan dat met preferente?
     
    Back
    Naar boven