Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kerel die liep te miepen op mijn rijgedrag.

    Flikker toch op ik reed 50 waar je 50 mag en als ik dan bijna een fietser aan rijd die niet alleen niet op het fietspad rijd maar ook nog eens op de verkeerde helft van auto's rijd zie ik niet in op welke manier ik schuldig zou zijn aan enig ongeluk moest dat plaatsgevonden hebben.

    Met zijn k*t prius :mad:
    Artikel 185 WVW,

    je kan dan in verweer maar moeilijk te winnen
     
    tfw
    -loop over fietspad terug van train
    -2 dames op scooter zoeven achter me langs voorbij
    -bestuurder kijkt om en weer terug
    -hoor haar zeggen tegen haar vriendin achterop ''kijk achterom lekkerding''
    -andere dame kijkt achterom
    -blijft kijken terwijl ze stilstaan bij kruispunt
    -geef haar een salut-groet met twee vinger bij je wenkbrauw achtig hip whatever the **** iets
    -terwijl ze wegrijden blaast de dame achterop een kus naar me

    true story
    wat zit je nou allemaal in m'n favo's te lurken
     
    Als ik het goed begrijp was je te eigenwijs om te wijken en snelheid te minderen voor die fietser

    Dat beetje aanpassingsvermogen is echter wel nodig als je in de auto zit

    Nee ik reed door een rechtsomgaande bocht en die kerel kwam van de andere kant en sneed de bocht af. Kon nog net een lelijke kras voorkomen.

    ---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 21:26 ----------

    Artikel 185 WVW,

    je kan dan in verweer maar moeilijk te winnen

    Ik denk dat het wel lastig uitleggen is voor de fietser hoe het kwam dat hij aangereden werd in een bocht ongeveer 6 meter van waar hij moest fietsen. Was overduidelijk dat hij ergens was waar die niet moest zijn. Alsof jij een bocht om rijd en altijd rekening houd met spookrijdende fietsers :p
     
    Nee ik reed door een rechtsomgaande bocht en die kerel kwam van de andere kant en sneed de bocht af. Kon nog net een lelijke kras voorkomen.

    En wat denk je van botsplinters en bloederig weefsel in je grille, die troep krijg je bijna niet weg man.:mad:
     
    Goeie training gehad. Borst + rug! en geen last van mijn schouders! :D Zelfs wat gewichten kunnen ophogen. :lifter:
    Vorige week namelijk flinke klap opgelopen waardoor ik een week veel pijn en last heb gehad van mijn schouders... was bang dat ik nu na 1,5 week rust nog steeds last zou hebben en niet kon trainen...
    Maar dat viel dus super mee!
     
    Dat ik MTV teen mom heb gekeken, adult style.

    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven